the last goodnight - pictures of you

Jag har valt den här rubriken för att det är den låten jag lyssnar på just nu och den är så jävla underbar! Jag älskar the last goodnight dereas låtar är fan bäst.
Aja, idag vaknade jag rätt så tidigt för att Dani, Mamma och jag skulle ner till centrum och köpa lite saker, köpte lite underkläder och present till Ella, eftersom vi är bjudna hos henne på lördag.. säger inte vad jag har köpt för vem vet hon kanske läser? Haha, aja.. Dani köpte lite kläder han med, vi tittade runt lite extra efter typ skor och sånt, mamma sa att vi skulle prata med pappa om skor och tro mig det ska jag!  Jaja, sen så handlade vi present till Minna, Rebiiks syster som tar studenten idag och Dani var bjuden, grattis till de kan jag väl också säga Minna! GRATTISH! Hihi, hur som helst idag är det BAL. Vad ska man säga, det har vart lite stress men det fixar sig som vanligt till slut. Är lite nervös över hur alla kommer se ut och sådär men inte sådär jätte mycket, klockan är halv fyra JUST NU och jag ska snart börja fixa mig. Vi har morbrors stora bil och klockan kvart över sex kommer Mohammed och Alex hit och sen ska vi hämta Mattis hemma hos henne och sen åker vi!
För fan va roligt det kommer bli, hoppas jag!
Aja, det var lite kort bara. Orkar inte skriva något mer..
Och igen! THE LAST GOODNIGHT ÄR HELT UNDERBARA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0