ta allt med ett leende.

 Dagen har vart okej, umgicks med Mohammed, Alex, Mattis och Dani. Vi tittade på fotboll där Polen förlorade med 2-0 mot Tyskland. Det är var jag har gjort idag.

Var inte på världens bästa humör idag. Efter ett sms som jag skickade igår. Jag ångrar att jag skickade det, för det stämmer inte. Inget jag sa i det smset stämmer. Jag önskar att det stämde, tro mig det gör jag men tyvärr gör det inte de. Och jag fattar inte att jag känner samma sak, det var liksom ett bra tag sen. Men hur som helst, jag ångrar att jag skickade det. Och varför småsakerna i mitt liv ska göra så stora hugg i hjärtat, jag vet en sak och det är att jag inte orkar. Att se dig tar på krafterna även om det inte är sådär jätte ofta.. jag orkar inte mer. Jag önskar dig all lycka i livet men jag vill vara den som håller din hand när du går på gatan, jag vill vara den du kysser mjukt på läpparna och jag vill vara den du älskar. De saker jag sa till dig vill jag nu ta tillbaka, jag önskar jag aldrig träffade dig och att du aldrig sa de saker du sa till mig. Jag skulle må så bra då. Men nu har allt hänt, det låter lite som jag ångrar allt... jag tror jag gör de lite. Jag hade svårt att låta människor komma nära mig, det sa jag men ändå föll jag för allt du sa och gjorde. Du visste att jag hade otroligt starka känslor för dig och att jag skulle ge upp allt för just dig, men jag vet inte du gav det ingen chans. Jag vill bara säga en sak dock, och det är tack till Camilo som gör mig glad och som får stå ut med mitt tjat, men jag står ut med ditt också(a)- haha. Tack VÄRLDENS BÄSTA <3 Hur som helst, ångrar jag att jag skickade just det smset.
Det är en sak jag är van vid och det är att ta allt med ett leende, och det är sanningen jag är van vid det, ibland när jag hör saker om just dig vill jag bara bryta ihop och gråta, men det gör jag aldrig för jag vill inte att någon ska se den sidan av mig utan det gör jag när jag är ensam. Livet är Great, Liver Rockar, Liver Äger, Livet är Bäst. Jag säger bara: BULLSHIT.. livet är igentligen aldrig bäst, ok eller något. Det finns alltid problem, någonstans... Familj, Kärlek, Vänner... ALLTID.
Känns att jag har skrivit av mig lite!
Säger även tack till Freja som jag chattar med just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0