skriver kort

Jaha var ute med Anneli och Ella.. det var skit mysigt vi gick till en utsiktsplats.. så jävla fint där! Vi satt där ett bra tag, Anneli passade på att låna min kamera och tog massa finafina kort ska jag säga er, haha duktigt Liii! Haha, ja.. sen la vi oss lite och tog lite fina egopics.. dom blev sååå sexigt.. haha! Dom kommer nog upp på bilddagboken snart, håller på att ladda upp.. det tar så jävla lång tid bara! Men ja, sen gick vi hem eller vi tog bussen och dom var så söta och följde mig ända hem, tack tjejer.
Hur som helst satt lite hemma med päronen och sen åkte vi mot Gamlastan och lämna alla saker som vi köpte till balen.. pratade lite med morbror om hur vi ska göra och sådär.. vad vi skulle ta bort ochsådär. Men ja.. nu sitter Mohammed på balkongen med min mamma och min bror, jag sitter här och ruttnar av att det tar så lång tid för bilderna att laddas upp!
Aja, det var lite kort.. ska försöka skriva imorgon.. IMORGON ÄR DET BAL! Haha, hur som helst! Hoppas er kväll var lika bra som min var, tack Li och Ells <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack själv :)

2008-06-04 @ 23:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0