sara längtar hem.

Jag sitter här och tänker. Tänker på vännerna jag har hemma och familjen såklart. Jag saknar alla. ALLA. Det är kul här, säger inte att det är tråkigt utan det är kul, nya människor, nya upplevelser. Men det är inte desamma. Människor här har aldrig åkt rulltrappa(!!!!!!!!!!!!!) TRO MIG JAG DOG NÄR JAG FICK VETA DE! Och sen så vet dom inte vad baxa är.. Alltså, jagvetinte. Jag saknar hem just nu iallafall. Middsommar var kul, mycket dricka och massa skoj.  Men ja. Pratade med mamma och pappa igår, jag svalde mina tårar. Jag var så nära på att gråta. När jag har vart här uppe har jag verkligen lärt mig att uppskatta dom, och jag saknar dom så mycket. Kändes skönt dom första dagarna men nu, nu känns det bara jobbigt. Det är skönt här, man är lite för sig själv ingen som säger åt dig vad du inte får göra och blabla. Men usch nej, jag vill hem. MIn bror, min älskade lillebror Daniel. Ska inte ens börja att säga hur mycket jag har saknat honom, sitter och gråter när jag skriver om honom. Visst, jobbig som fan. Men ALLA vet att jag gör ALLT för honom. Han är mitt ALLT. Han är nummer ett för mig, oavsett vad. Jag kan få hundra syskon till men Dani kommer alltid vara nummer ett för mig. Saknar mormor också, hon blev så glad igår när jag ringde henne och det gjorde mig ännu gladare. Hon är så söt och snäll min mormor när jag kommer hem vet jag att jag inte kommer springa hem till henne, fast jag just nu bara vill det. Sen har vi mina vänner, som är hemma. Mattis, hon är mitt allt här uppe. Verkligen, utan ´henne skulle jag dö här uppe, seriöst! Men ja, saknar vännerna. Som bara den, pratade med Anneli lite, hon fick mig at må bätte.. tack Liii,(somnogläserdethär)- Saknar dig <3<3<3  Saknar alla, Mohammed, Alex, Adde.. Ella, Michelle, ALLA. 

Ska nog sluta skriva nu, för ja.. saknar hem. Ska nog lägga mig ner i sängen med ipodhörlurarna i öronen med en bok och läsa tills jag somnar. Eller jagvetinte.. ska iallafall stänga av datorn nu.
SAKNAR ALLA DÄR HEMMA <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0