sara har inget liv

Hej alla som läser!

Jaha, när jag vaknade idag hade jag ingen röst..INGEN RÖST, kunde inte prata. Jag är förkyld och imorgon är det bal. Hur som helst vaknade och gick till skolan.. Väl i skolan var inte Stefan där så då hade vi samling med Pontus. Eller vi hade inte samling det var mer, hej jag är här..hejdå. Ja, gick runt lite med Yagge.. gick runt till lite olika personer och typ gjorde inget.. Har inget kvar att göra så ja.. Innan lunchen så hade vi ett litet möte med Lena och Pontus angående balen som är imorgon.. hur vi ska göra och lite sånt. Vi skulle handla det sista på eftermiddagen. Sen stack vi och åt lunch, juste innan det så var det lite träning i musik och sen spelade några lite gh i aulan, där såg man verkligen hur tajta vi är.. skolan, som en famlij alltså. Där satt alla och tittade på när olika personer spelade och alla klappa när dom var klara.. känders så skönt där, så bra stämmning. Hur som helst, vi gick till lunchen eftersom dom i Skärholmen tar studenten idag kunde vi inte äta i matsalen så det blev piroger i cafeterian istället.. haha dom hade inte koll på vilka som var vegetariska så jag fick vara den som smaka, av alla så det slutade med att jag åt 4st!! Efter det gick vi ut en sväng och Freja skulle köpa lite smink och lite sånt så vi gick med henne, sen bjöd gullungen på Caffe Cool, thanks HUN! Ja, sen så gick vi till skolan där Mattis skulle göra matte för att få sitt jäkla mvg.. haha, så Frejs, Anna och Isabelle och jag gick för att handla lite till balen. Vi tog bussen till ikea och väl där handlade vi lite saker och sen åkte vi tillbaka och handla lite i Skärholmen och sen så gick vi hem till mig och lämnade allt, haha.. det gick som det gick men vi kom fram till sist iallafall! Haha, kul var det att handla med flicksen iaf!

Aja, kom hem.. sen kom Alex och Mohammed med min bror dom skulle typ till Vårby för att bada så dom gick efter ett tag. Nu sitter jag här och messar med Ella och försöker få henne att gå ut lite med mig. Vi får se hur det blir.
Som sagt imorgon är det bal, är så jävla glad över det faktist! Haha.. tänk alla i klänningar och i kostymer.. ska bli så härligt att det bara är vi nior också och lärarna så klart. Mysmys säger jag bara! Ja, kul att 90orna ska servera på balen också.. visst, inte världens bästa vänner men ändå bättre än åttorna liksom! Ja, ska typ sluta skriva nu..
Juste, klockan åtta ska jag och min familj till lokalen i Gamlastan där vi ska ha balen och titta lite, eftersom det är min ÄLSKADE morbror som fixade den till oss, så ska vi dit och titta lite och lämna sakerna som vi köpte idag där borta! Ja... vad ska jag säga mer? Inget tror jag. Eller jag ska ut iaf, med Ella.. självklart hänger min älskade kamera med, Anneli kommer ut också.. NICENICE! Hoppas det blir kul! CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag älskar din kamera!!

2008-06-04 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0