på tåget(andratåget)

Ja, vill bara säga att jag sov inget alls inatt, sov en timme. Var uppe och chattade och lyssnade på musik och fixa allt på itunes så det skulle se fint ut på min bebis ipod.
Vaknade tidigt för att ja, hinna med allt. Packa ner det sista och sen åkte vi mot Bredäng för att hämta Mattis, Oskar och Ylva. Vi åkte i bilen och det var en massa kö, ni anar inte hur mycket det var. Så vi sprang till tåget och vi hann inte med det! Jag skrev jävla fitta över hela jävla perongen och allt. Var så arg. Men ja, sånt är livet. Mattis och jag satt och skratta åt det hela efter en stund. Vi hade inget att göra så vi fikade lite, det var mysigt. Sen så gick vi in och åt lite på donken och bk. Skit gott. Sen gick vi och stog utanför tåget så vi inte skulle missa det xD Haha!! Så jävla lyckat! Så nu sitter jag här på tåget brevid Mattis som spelat the sims medans jag sitter med hörlurarna i öronen och chattar och skriver lite.
Nu har ni hört från mig iallafall.
Haha! Ska kolla runt lite på nätet och sen vet jag inte vad jag gör. Ska nog sova lite, känner mig redan lite yr och sådär, har inte sovt något kanske därför.
Aja, hoppas ni har det bra. Vi hörs! KRAM SARA & MATTIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0