orkar inte skriva mycket.

Åker om 8 timmar ungefär och jag är trött. Orkar inte skriva så mycket just nu. Kommer sakna vännerna som är kvar här nere. Hoppas jag hinner tänka allt och låter mina tankar ligga kvar där borta. Men ja, tack godegud att jag har min IPOD med mig ska knarka musik. Ska verkligen försöka få igång internet och iallafall försöka höra av mig på något sätt. Mobilen ska med, men kommer inte kunnas nås på den.. på något sätt. Så om ni vill något ring typ 10:00-18:00 kanske? Inte säkert att det funkar. Men ja, kommer ta en paus från mina bilder på bilddagboken men när jag kommer hem igen ska jag ta igen det och ladda upp alla bilder. Håller på att chatta med Mohammed, ber han skicka några låtar till mig som jag ska lägga på min ipod typ nu. Men ja, hoppas ni överlever utan min blogg och mina bilder på bilddagboken, och mina SMS!! Haha. Aja. Byebye sthlm & skhlm. Hörs när jag kommer hem om inte innan! Hoppas innan, hoppas verkligen!
Aja, önska mig lycka till där uppe! CIAO.
Kommer hem den 29juni klockan 21:30!
0739905767- 10:00-18:00?

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt :D

2008-06-18 @ 13:05:50
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0