nu har jag gått ut kunskapsskolan, sommar here i come!

Jo, har inte skrivit på ett tag nu..
Tänker bara berätta att jag har gått ut nian nu, hur det känns? Det är blandade känslor ska jag säga er. Känns så otroligt skönt att slippa skolan och sådär och slippa all skit i kunskapsskolan men ändå så jävla tråkigt att lämna allt, vissa lärare och elever. Jag trodde jag skulle gråta så mycket, men det gjorde jag inte. Jag grät inne i aulan när Vladdi sjöng, för han har verkligen hjälpt mig med allt och Gud vad jag tackar honom för det! Och han är bara bäst, Kunskapsskolan vet inte vad dom släpper taget om, eftersom han inte ska jobba kvar i Ksab så ja.. jag önskar han all lycka i framtiden men såklart jag hoppas att han jobbar kvar! Vår skola är ju självklart speciell och vi gör konstiga saker.. vi har inte direkt dom "traditionella" skolavslutningarna direkt utan vi kör vårt eget race och iår spelade vi GH på scen.. jag tror ingen skola i hela Sverige har gjort det på SKOLAVSLUTNINGEN! Haha, hur som helst så blev det bra. INGELA kom också, vår lilla söta Ingela! När jag såg henne börja tårarna rinna lite, betydde så mycket att hon kom just på vår avslutning! Ja, sen efter det gick vi till våra klassrum där Stefan pratade en del om oss, han sa saker om varenda en och sådär, det var trevligt. Sen efter det gick vi ut och sa hejdå och fikade lite. Gav blommor till vissa lärare. Och när jag sa hejdå till Vladdi börja jag gråta, han sa till mig... Sara det är inte sista gången du ser mig, jag lovar dig. Han pratar ju spanska med mig så ja, sen tackade jag honom för att han hjälpte mig med allt, han reste mig upp när jag inte orkade med mer matte det var han som lyfte upp mig, jag är en person som inte gillar nya människor.. Kommer ihåg vad jag sa när han började.. vad jag sa till Stefan när han sa att vi skulle få en ny lärare, jag sa: Gud, ni fick jag ännu mer ont i magen. För jag har svårt att lära känna nya människor.. Men allt gick bra. Så ja, tog massa bilder TRUST ME, dom kommer komma upp på bilddagboken!
Efter allt kom Anneli och Ella till mig, Ella och jag somnade och Anneli fotta lite och hade rätt så tråkigt. Sen gick Anneli och Ella hem och jag börja fixa mig lite till kvällen för vi skulle grilla lite och dricka lite.. eller inte jag.. men dom andra.
Halv fem kom folk hit och vi gick tillsammans ner till sätrabadet.. vi som gick tillsammans var, Anneli, Ella, Angelina, Mattis, Freja.. Sen kom Anna, Isabelle, Redda, Camilo, Adde, Patrik, Mychelle, Carro, Betty, Mohammed, Alex och Dani. Vissa drack och hade det trevligt. Dom som inte drack var typ Camilo, Adde, Redda, Mohammed, Dani, Anneli och jag. Vi smakade kanske lite men vi DRACK inget sådär. Sen blev det regn och vi satt under taket. Allt slutade i Kaos, men det vill jag inte ta upp här. Sen efter det så gick vi lite, folk blev lite oroliga.. drickan som var kvar hällde VISSA ut.. Men ja, sen stack vi till kulan och där tog vi hand om Freja som frös som bara den så vi försökte värma upp henne. Sen gick Anna, Isabelle, Mattis och Freja till Anna. Medans Anneli, Patrik, Camilo, Ella och jag stannade vi skulle vänta på Mychelle som aldrig kom. Haha, vi hade väl kul.. Patrik prata i telefon medans han bar mig och vägra släppa ner mig för han Låvade. Haha! Aja! Sen gick Ella, Anneli och jag vidare till Anna där vi bara satt och värmde oss typ.
Anneli skulle sova hos mig och det gjorde hon och vi gick hem till mig tittade på bilder och asgarvade åt nästan ALLA!  VI åt också, tittade på tv. Sen somnade jag. Vaknade vid elva och Anneli var redan vaken sen länge. Vi bara låg och degade oss hela dagen, skickade lite musik från hennes mobil till mig och ladda upp bilder på bilddagboken det har jag gjort nu sen klockan tre!! Det tar sån jävla lång tid! Men ja.. det får man väl bjuda på kanske xD
Anneli och jag gick ner till centrum för att äta oss lite feta och glada och det gjorde vi sen köpte vi kladdkaka och åt för fullt när vi kom hem. Haha! Hon gick precis och mamma kom precis hem.
Känns inte alls som sommarlov! Men ja, imorgon ska jag på Håkan Hellström!!!! Med Mattis Pattis! Yeah!! Gud, vad kul det blir! Det är på gröna lund för dom som inte visste!
Förlåt, skrev mycket nu, förlåt!
Aja, tack för en underbar kväll igår även om det blev KAOS!
2004-2008. Kära Nior Jag Älskar Er Och Aldrig Kommer Jag Att Glömma Er! Vissa Åttor Och Sjuor Som Jag Kommer Att Sakna Enormt Mycket Också! Ni Vet Vilka Ni Är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0