morgon tråkigt

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Yes.
2. Är du lycklig?
 Jag är glad.  
3. Är du uttråkad?
Just nu, ja.
4. Är du ledsen?
Det är man väl alltid, lite.
5. Är du italienare?
Faktist ja, min morfar var halv italienare.
6. Är du cooling? Såklart att jag är
7. Är du från irland? Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Yes.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Det gjorde jag inte förr, men en person ändra på det. Så ja.
2. Har du någon gång blivit sårad?
Oja.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
Såklart.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Det håller jag nog för mig själv =)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Vet inte
7. Är du kär? Tyvärr, är jag det.
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Såklart man har tänkt det men man vet aldrig.

10 TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon?
På killar är både och viktigt! Men ögon mest.
3. Katter eller hundar? Hund.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa vänner, men jag har både och.
5. Tv eller internet? Internet såklart!
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca-Cola.
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Med vännerna en utekväll och med killen romantisk hemmakväll.
8. Pengar eller lycka? Lycka, men i vissa tillfällen är lycka pengar.
9. Dag eller natt?
Natt.
10. Msn eller mobil? Mobil, Sms juu!


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej
2. Brutit ett ben? Tror inte det.
3. Gjort nåt du ångrar? Oja.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men åkt fallskärm över havet!
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.
6. Ätit en hel tårta? Aldrig
7. Gjort bort dig offentligt? Ja, det har jag,
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? PASS
9. Gråtit när ett husdjur dog? Typ
10. Velat försvinna? Oja.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?
Ringde mamma.
2. Telefonsamtalet du fick?
Dolt nummer, alltså Mohammed.
3. Personen du var med?
Jag var med, Ella, Anneli, Mohammed, Angelina, Niklas, Rocky och Dani.
4. Roligaste grejen som hänt? Oj, finns mycket.
5. Personen du smsade med? Anneli, om att hon tittar på kattungen dom ska köpa.
7. Du skrev till på myspace? Har inte myspace
8. Du kommenterade? Jag kommenterar hela tiden xD
9. Du tillbringade natten med? Anneli xD HAHA. Låter fel, men när hon sov över xD
10. Du kramade? Pappa, nyss. När han sa att Faster skulle komma den 20Juli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0