mitt humör går upp och ner

Hejhej..

Igår mådde jag inte bra, satt och grät medans jag chatta med Freja.. men tjejen fick mig att må bättre och Camilo också! Tack båda två!
Hur som helst,
var i skolan idag där jag fick veta mina betyg, är så jävla nöjd.. ni anar inte! Alltså åh.. det är så jävla bra nu! Nu slipper man plugga också... Vissa nior uppträdde idag, skit duktiga! Satt och fottade och typ skrek som fan, det var kul. Köpte även skor till avslutnigen. Ringde min kusin angående dricka, haha.. men hon är kvar i Paris ska försöka fixa någon annanstans typ Isabelles syster eller något vi får se hur det blir.. för på onsdag ska vi nior till sätrabadet och ha det mysigt! Aja, sen hade vi samling och typ pratade om vad vi skulle göra på eftermiddagen vi bestämde oss för att sitta och äta glass och typ leka lite men till sist gick vi till utsikten med alla och åt glass och hade det skit mysigt. Vi pratade mycket med Stefan om lite allt möjligt. Tog finfina kort som dyker upp på bilddagboken någon gång. Och sen så gick Freja, Mattis och jag till mig för att lämna lite saker och sen gick vi till skolan där dom typ skulle skriva något till SödraSidan.. blev inte mycket skrivande utan jag bråkade med Freja, HAHA! Eller vi slogs xD Haha, det var väl Kul?! Sen gick jag hem och påväg hem träffade jag Chris och han gick med mig ända hem.. så snällt, tack! Och nu sitter jag här och tittar på The Hills, något som jag ÄLSKAR. Jag fick världens lust att se laguna beach!! Usch, det är så jävla bra! Och killarna är så snygga så det är inte direkt så fel att titta på heller.. ska leta lite på nätet och dränka mig i Laguna nu.. och ladda upp bilder på bilddagboken. LIVET ÄR VÄL OKEJ JUST NU... visst, inte helt men det är bra liksom.
Vill passa på att säga att imorgon är det min sista dag i KSAB, alltså med ALLA.. sen är det skolavslutning och sen slutar vi.. för evigt i kunskapsskolan. Förfan ni anar inte hur trist det känns att lämna alla! Så alla vet, jag kommer att gråta..som fan! Aja, CIAO ska titta på LB NUUUU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0