minnas är skönt ibland.

Först tyckte jag det var jobbigt att minnas, nu är det skönt. Jävligt skönt att minnas saker som har vart.
Igår natt, vid 03:00 ringde jag ett samtal och prata i typ 1h och 10min och vi prata om förut. Bara förut nästan. Det kändes skönt att göra det nu, när allt är bra liksom. Förut var det bara jobbigt när vi gjorde det för då var vi inte helt över saker och ting men nu! Haha, ja.. tittade igenom min data och hittade en massa historik på msn, med Alex, Mohammed, Mattis, Suraj, Adde, Redda och Patrik. Haha. Det var skit kul att läsa allt sjukt man har skrivit till varandra. På vissa historik var det kanske mindre roliga saker man hittade men ja, sånt är livet... och så är det HISTORIA. Aja, det var skit nice igår natt, kände äntligen att jag bara kunde sova utan någon alls oro i kroppen eller i huvudet. Också för att jag hade det så jävla kul igår på kvällen med alla vännerna! Kom hem rätt så sent och sen så laddade jag upp bilderna, mina åsnor.. Redda, Suraj och Patrik. Haha! Driiiiiiiiiiiver.
Haha, igår hitta jag en VISS historik haha, där jag är värsta social och typ ger mitt nummer direkt och du ditt också. Haha, vi båda ba: Shiiiiiiiiiiit, fett snabbt vi hade inte ens snackat i 10min sen vi ger varandra våra nummer. Haha! Riktigt TREVLIGA stunder iallafall.
Igår var de skönt att minnas saker och skratta åt det lite. Även om du fick mig och gråta en stund med ja, det var bara för det var så jävla rätt det du tänkte göra och det var så jävla hur ska jag säga? Gulligt. Men ja, vi ska träffas(närviärmednågrafler) och göra det sista. Haha. Vi ska sätta ett slut på allt, ett bra slut.
Idag ska jag städa, typ nu. Sen måste jag gå förbi min mormor och säga hejdå för jag åker imorgon, mitt i ingenstans så ja. Sen klockan halv sju kommer, Alex, Mohammed och Mattis hit för att vi ska äta lite middag och sådär mysigt. Sen måste jag väl bara packa, packa... det brukar jag gilla men jag orkar fan inte.
Juste! Åker tåg rätt så länge imorgon, ring klockan 10:00 typ för då lever nog min mobil.
0739905767. Call Me.
Minns du när du sa att, när du bruka prata med mig, brukar du trycka telefonen hårdare mot örat för det känns som man är närmare?- Ja. Gör du det nu?- Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0