min kamera är kärlek

Jaha, kom precis ut ur duchen, skönt skönt! Jaha, idag vaknade jag först av att min mobil ringde.. Ja, la på nästan direkt och somnade om. Sen vaknade jag vid 11 igen och då gick jag direkt till mitt batteri till kameran och börja fotta, det var så kul och bilderna blev så fina! Tog på lite blommor och på lite folk, sen åkte vi till Bredäng för att Mattis skulle hämta lite saker och sen skulle vi vidare och grilla i sätrabadet. Sen åkte vi till sätrabadet och satt där ett tag, vi åt och hade det kul. Mohammed kom också, Kristian också, han var på fotbolls match innan och dom van med 5-0 mot typ ett lag som hette Bolivia eller nått, grattis till vinsten kanske jag ska säga då... Men ja, satt och fottade med min älskade kamera lite här och där.. ska säga er alla att jag har hittat en ny kärlek, haha! Ja... bilderna som jag tog under dagen kommer nog dyka upp på bilddagboken någon gång. Ja, sen skulle vi åka hem först lämnade vi Mattis och sen mormor. Vi åkte i bilen och pratade lite, Dani var dock inte med för han och Mohammed skulle iväg på Danis träning.. han tränar dans så ja. Men ja, sen så kom jag hem, tog en dusch och nu sitter jag här.. väntar på att pappa ska komma hem och hjälpa mig lite med att installera skivan till kameran och lite såntdär. Ja, vi ska äta Gio sen också. Messade lite med Redda och jag tänkte åka till Hallunda men där finns det ändå inget att göra, så det blir inte så.. En sak vet jag att jag ska göra iallafall det är att gå till utsikten på kvällen när det är solnedgång och ta lite bilder.. mysmys, vem vet..kanske Chris sitter där hoppashoppas!
Imorgon är det skola, vad vi ska göra i skolan nu, vet jag dock inte. Vi får se, ska nog lämna in min engelska så jag kan få mitt MVG! Yeei, för det! Ja, sen på tisdag är det vandring, vet inte vad jag ska ha på mig, beror väl lite på vad det blir för väder, hoppas det blir fint iallafall! Sen vet jag inte vad vi ska göra, på Torsdag är det bal, Gud vad jag ser fram emot det.. kommer nog bilder från det med, haha=) Ja, sen på Fredag är det ingen skola för det är nationaldagen, vet inte vad vi ska göra men ja, det får vi väl se. Sen på lördag ska vi fira SÖTNOSEN EllaBella <3<3 :*
Ja, mycket och göra... tid.. usch på tiden, vi har nästan ingen tid, men vi får väl göra plats för tid, haha.. ja, ska nog sluta blogga nu, papi är hemma och nu ska jag tjata på han att hjälpa mig xD
Men ja, min dag har vart helt underbar, hoppas er dag har vart lika bra som min! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0