livet är bra

Hej!
Igår var jag och såg Håkan med Mattis.. Rätt så kul, även om jag inte ville åka dit var det mysigt. Sen åkte vi till masmo för att äta på Max, men det var stängt och då åt vi pizza, vi var med Angelina och Niklas och jag var helt flumm. Alltså jag vet inte vad det var med mig jag var helt borta xD
Idag vaknade jag klockan 13:00, det är ju sommarlov!! Ja, hade kramp i hela magen så jag hade ingen lust att göra något, hade så ont. La mig i sängen och sov istället. Vaknade vid 15:00 igen och då bestämde jag mig för att jag skulle göra något, så jag skulle med Dani och Mohammed till Kungsan för att titta på matchen, Sverige-Spanien. Vi skulle träffa Natalia och Sofia det gjorde vi och vi åkte in tillsammans. Väl i stan var vi hungriga och gick till donken för att äta. Vi åt och sen börja vi gå mot Kungsan, väl där var det fullt med människor och ingen plats att stå, helt sjukt! Det slutade med att vi inte såg matchen för ingen orkade, eller jo jag vet att de blev 1-1. Blatten gjorde mååååååål, yeeei! Heja Zlatan!! Vi träffade Rocky och Insaf också så vi var med dom också. Sen gick vi till plattan där dom visade matchen iallafall första halvlek och sen träffade jag Mona, Hind, Fanny och några till, Hind blev kär i min kamera och fotta lite här och där. Sen gick dom. Vi bestämde oss för att åka till Hallunda och äta lite på donken eftersom det var fullt med människor inne i stan. Det var skit rolig resa dit, haha! Insaf och Mohammed krigade alltså! Haha, så jävla roligt! Sen träffade vi Niklas och Angelina. Det var skit kul. Vi träffade också Insafs kompis, Amina. Så ja, vi var rätt så många. Sen gick vi och träffade Christina, lilla.. och Danne, det var skit kul att träffa dom. Sen åkte vi vidare till Anneli, till hennes pappa i Vårberg. På tbanan påväg dit så prata vi med dom från typ lugna gatan eller något, dom var verkligen skit snälla och trevliga.. roliga också. Sen gick vi av och gick till Anneli, det var skit mysigt och kul där, vi garvade som fan. Speciellt åt Rocky, haha! Han är så söt och rolig den där Rocky, haha! Ja, det var skit nice hos Anneli och skitskönt ställe att hänga på, det måste vi göra om igen!! Ja, hur som helst Dagen var SKIT ROLIG! Tack alla!
Känns så bra nu, livet. Vänner och allt.
Kan passa på att säga att jag ska få ett till syskon, eller halv. Skit kul det också! Fan vad jag ser fram emot det! Har Daniel och lilla David, mina små sötnosar! Och nu ska jag få ett till, skit kul! Storasyster Sara is here alltså, fan vad kul det ska bli!!
Aja, hoppas er dag har vart lika kul och bra som min! Tack igen till alla <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0