jag är här igen..

Ville bara säga, vi slutar på Onsdag.. jag går ut grundskolan. Visst det är skönt, ni anar inte. Men gud vad sorligt det kommer bli, lämna kunskapsskolan for real. Gud, jag vet att jag kommer gråta som fan, jag vet det! Jag behöver inte ens säga att jag inte kommer det när jag är helt 100 på att jag kommer göra det! Aldrig mer alla vi, Aldrig ska vi gå i samma klass igen. Gud vad jag kommer sakna vissa personer, visst man träffar dom under lovet men vafan, inte på samma sätt. Jag kommer gråta som en bebis, så var beredda på det.
Ni ska veta att det känns otoligt tungt att lämna årskurs nio och allt. Det kommer göra ont, att säga hejdå. Sen är det vår sista gång vi går ut genom ksab dörrarna, med ett leende på läpparna kanske men en otroligt sorg. Jag kommer sakna Kaos skolan ändå. Puss på ALLA KSABBARN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG OCH SNART KOMMER JAH LÄMNA MITT HJÄRTA, DU ÄR SÅ UNDERBAR ÄLSKAR DIG <3 SYSTER

2008-06-06 @ 16:05:09
URL: http://absoluthappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0