jag älskar sthlm.

KOM OCH TA MIG HEM!

Sitter här med mina ipodhörlurar i öronen och tänker. Typ det ända jag gör här uppe, tänker. Jag saknar så många människor, Mamma, Pappa, Dani, Mohahmmed, Alex, Ella, Anna, Isabelle, Freja, Mychelle, Michelle, Happy, Yagge, Tinka, Angelina, Rebecca, Anneli, Richard. Usch, saknad!
Mohammed, honom pratade jag rätt mycket med igår i telefon.. han säger att han saknar mig och Mattis, det är väl bra.. vi saknar honom MASSOR vi med, eller iallafall JAG. Alex, han pratade vi också med igår, den jäveln... Ja, missförstånd tror jag, men ja.. vi prata igår och jag insåg hur mycket jag saknade honom/henne, haha! Blää.. kom och hämta mig(aaa)
Ella & Tinka jag saknar er också ju.... Anna&Isabelle.. bara att inte se er varje dag, får mig att falla lite. Jag är så van med er vid min sida, men vi ska ses under lovet, jag LOVAR. Freja, din sötpotatis som sitter på landet och ruttnar, vi ses när du kommer hem igen, grönan då baby! Mychelle, vår lilla blondin som jag saknar, pusspådig! Happy&Yagge, systrar, vi måste ses för jag känner mig inte hel <3 Michelle, du vet hur mycket jag saknar dig.. ett år sen vå sågs ju. Och älskling jag saknar dig som FAN. Rebiik&Angi. Inga ord! Anneli, du vet att jag saknar dig men vi ses den 30 har vi ju sagt <3 Sist med absolut inte minst, Richard. Du är en sån jävla speciell person och jag saknar dig, gamla tider.


Ja, 6dagar kvar här.. sen kommer ER Sara tillbaka. Puss på alla där hemma. Nu ska Sara gå vidare och se vad dom andra har för sig och kanske tar något smått att äta (detfinnsintesåmycketannatattgöraänattäta) Haha! Mattis, min lilla tönt sitter nog och spelar Sims, haha! Hon har skaffat en gubbe som heter Bruttan Bruttiluttan, HAHAHAHA!! Gud, det är så kul! Men ja, det är nog den mest lyckade familjen någonsin på The Sims. Ja.. nu skrev jag mycket igen. Förlåt. Aja, ha det bra i sthlm. I MISS YOU!


Kommentarer
Postat av: Betty.

vi saknar dig också sara ;)

2008-06-23 @ 22:32:35
Postat av: Anonym

yeahpp ^

2008-06-24 @ 13:39:24
Postat av: mattis

den är inte misslyckad :o

2008-06-25 @ 13:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0