jag älskar livet igen

Igår kväll gick jag inte till utsikten för jag kände mig sjuk, alltså förkyld hade ont i halsen och lite sådär. Men ja, satt vid datan rätt så länge.. höll på och titta på mina bilder som jag tog igår på sätrabadet. Somnade vid halv ett kanske.
Vaknade av att pappa var i rummet och väckte mig, han trodde jag börja som vanligt, halv nio.. så han väckte mig sju.. men ja, somnade om igen och vaknade typ åtta.. började fixa mig lite och sånt.. sen tog jag kameran och gick till skolan. Väl i skolan hade jag inget att göra, fick reda på att jag har MVG i eng.. jag är sååå glaaad! Tacktack världens bästa Erik! Eller ja, ska vara stolt över mig själv också men utan Erik skulle jag aldrig klara det så tack! Haha, hur som helst gick runt och fotta lite här och där bilderna kommer in på bilddagboken typ snart. Ja, lite folk fick låna den lite och fotta lite, den är så fin.. kameran.. haha! Ja, satt med lite olika människor, Mattis, Freja, Yagge, Happy, Mohammed, Alex, Anna, Monica, Redda, Suraj, Yasmine, Rebiik och typ Angelina. Det var väl trevligt. Satt även lite med SaraA och Anneli bara en stund då passade Anneli på att prova min kamera, jag tror nog hon gillade den, hon skulle jag ta den när jag låg och sov xD
Ja, sen på lunchen satt jag med Mattis, Happy, Freja och Yagge.. ehm ska nog inte säga vad som hände. Dom som var där vet vad jag pratar om.. Men ja.
Frejs följde med mig till mormor där jag skulle pröva min balklännigen och se om hon skulle göra om den lite till, men det behövdes inte.. så vi gick tillbaka, vi gick till donken där Frejs bjöd på glass, thanks darling!
Vi gick tillbaka till skolan där jag verkligen inte gjorde ett skit, så jävla skönt ska ni veta! Att vara klar med allt! Hur som helst, satt i aulan där jag tittade på lite människor som tränade till skolavslutnigen.. fottade lite här och där alltid kul!

Imorgon då? Jo, imorgon ska det vara vandring men jag får inte gå eftersom mina svimmningar, fan vad skönt! INGEN VANDRING FÖR MIG! Ska inte klaga, ska bli så jävla skönt att inte gå! Får se vad jag ska göra, kanske går ut och solar eller något för det blir fint väder! Ja, vissa ska övernatta där, fattar inte hur fan man kan göra det.. fast ändå, kan tänka mig rätt så mysigt i det vädret och kanske grilla lite... men aldrig sova, USCH! FAN, jag + skog = KATASTROF! Jag lovar er!
Ja, har skit ont i halsen, sitter här och pappa kom just hem.. han vill nog se bilderna från idag så jag ska nog visa honom dom, haha.. ni kan se dom på min bilddagbok! Hoppas er dag har vart lika bra som min!
Tack j, för sötsöta sms idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0