halv sover.

Sitter här och tänker.
Tankar som flyger runt i huvudet på mig.
Tänk, jag börjar gymnasiet nu i höst, aldrig mer kunskapsskolan. Det känns så otroligt overkligt att det inte är sant, det känns inte ens som sommarlov än.. Tänker att jag aldrig mer kommer gå i samma klass som alla igen. Nya vänner, nya upplevelser, nytt liv typ. Det är svårt att lämna saker bakom sig men ändå känns det skönt, så otroligt skönt att börja om på nytt och bara leva igen. Just nu sitter jag här med ipod hörlurarna i öronen och lyssnar på The Last Goodnight - This is the sound, det påminner mig lite om ja, förut. Minns då jag skulle med Camilo till Adde och vi åkte tbana tillsammans och jag bad dig lyssna på låten och senare på kvällen bad du mig logga in på msn, yes. Long Time Ago.
Och Anneli, ja.. ni alla har märkt att vi har blivit vänner, väldigt bra vänner igen. Det känns skönt att ha henne tillbaka i mitt liv igen, otroligt skönt. Det är verkligen som förut, puss hit och våra sjuka skämt och att vi misstolkar rätt så mycket. Ja, Anneli du har gjort mig hel, nästan. Du fyllde iallafall en del av mig när det börja bli såhär bra mellan oss. Och jag ger allt för att det ska vara så här mellan oss två. ALLT.
Ella då? Jo, henne har jag också börjar umgås jätte mycket med känns så onödigt att vara arg och ledsen på något som ändå är glömt. Och jag har saknat dig också!
Sen har vi R och S. Sista tiden har inte vart den bästa det vet jag, ni gjorde mitt liv till ett helvete och jag verkligen hatade er och ville inte ha något med er att göra. Men sen på grönan börja vi prata igen och jag insåg hur mycket jag har saknat er och hur mycket ni igentligen betyder för mig. Det är så jobbigt att tänka på hur det var för 1-2 månader sen så jag försöker att inte göra det. Ni anar inte hur glad jag är att allt är lungt nu.
Patrik då? Bitch! Haha, nej jag driiiiiver. Visst, vi har gått igenom otroligt mycket på OTROLIGT kort tid. 8 februari då vi träffades första gången på Isabelles födelsedag, då du kom med en latte till mig, HAHA! Sen blev vi tillsammans rätt så snabbt(=O) och ja... Jag är bara glad att vi är vänner nu och att vi kan umgås. Det känns som förut +dig. Haha, du var ju inte med i bilden förut, orre... så ja, det känns bra nu, som förut+dig, haha!
Sen har vi dom gamla vanliga, Alex, Adde, Mattis och Mohammed. Som jag inte behöver skriva om, för dom har jag inte haft drama med. Haha. Älskar dom så mycket <3<3<3<3
Har skrivit av mig lite.
Hejdå och Godnatt kanske!

Jag håller allt inom mig, det synns inte. men nu visar jag det för dig.


Kommentarer
Postat av: typ jag

men men men.. hh, har inte du msn längre? :/

vi kmr ju aldrig ses igen isf.. :(

alla känns så borta <__<



/typjagrichard

2008-06-17 @ 17:00:00
Postat av: Anonym

om du nu vill träffas... ^^



/typjagrichardigen

2008-06-17 @ 17:02:50
Postat av: VELASQ.

Richo, hur kommer det sig att du inte svarar på sms? Haha, så klart jag vill träffa dig!!

2008-06-17 @ 17:21:38
URL: http://velasquezsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

har ju inte nån phone.. den dog :/

/typjagigenkanske

2008-06-17 @ 23:30:21
Postat av: VELASQ.

2008-06-18 @ 00:54:37
Postat av: VELASQ.

men åh, det suger ju!

du får skaffa dig en ny(a)

2008-06-18 @ 00:55:31
URL: http://velasquezsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

mjo jag jobbar på det .. lite dyrta bara ;)

/..menjagigendå

2008-06-19 @ 01:07:46
Postat av: VELASQ.

gör det så messar du mig när du har en ny mobil, för då blir det massa sms med mig igen! =)

2008-06-19 @ 16:32:42
URL: http://velasquezsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe mm visst =)

/menvafan

2008-06-22 @ 02:04:40
Postat av: VELASQ.

nu får du skaffa dig det, tycker jag!

2008-06-24 @ 15:45:23
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0