fira ellish idag <3

Hejhej!

Igår, åkte jag med familjen och grilla i sätrabadet, sen kom lite nära och kära och vi hade det trevligt. Satt även lite i solen och stekte lite.. ska inte klaga det var skönt som fan! Mådde inte så bra på efter vi hade ätit, hade ont i huvudet och hela skiten så jag gick hem. Det var skönt att gå i skogen, själv i det fina vädret. Gick rätt så snabbt också, hann tänka på en del saker och det var skönt.. att bara vara ensam lite. Kom hem, satt lite på balkongen med datan och lyssnade på musik, laddade även upp ALLA bilder från balen! Så duktig är jag! Alla var så jävla fina och så var bilderna så fina! Haha, ja.. satt hemma igår. Pratade även mycket med Anneli om imorgon och sådär, haha.. vi pratade rätt så mycket om present och lite annat. Aja.
Idag ska vi då hem till Ella! För att fira hennne! Yez, ska säga vilka som kommer som jag känner
Mattis
Freja
Anneli
Dani
Mohammed
Alex
Tinka
Betty
Mychelle
Amina
Melissa
Patrik
och sen kommer massa andra, Ellas kompisar. Angelina kanske kommer också, kommer var hur mysigt och kul som helst! Och självklart kommer min kamera med! Anneli ska låna den lite också och fotta lite här och där.. Känner på mig att det kommer bli en lyckad kväll! Får inte glömma singstar skivorna så ska vi sjunga lite hit och dit. Freja kommer lite senare eftersom hon ska till sin lilla griiiis, idag och vill hem efter det och fixa sig lite smått.. sen går Mattis och jag och möter henne.. Yez, så ja.. det är mina planer för idag eller innan det ska jag möta Mattis i centrum och hon ska köpa något till EllaBella! Så ja, sen ska jag hem och fixa mig lite och lite sånt. Hoppas er dag blir skitskönt men toppen väder! CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Även om de blv lite kaos här och där va kvällen skitkul, taaaack för en underbar kväll Sara och tack för stödet :D <3

2008-06-08 @ 13:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0