fest är alltid kul.

Hejhej!

Igår firade vi då Ella, men innan det träffade jag Mattis i centrum för hon skulle köpa något till EllaBella och det gjorde vi. Sen gick vi runt lite, vi pratade massor och sen gick vi till mig, väl hemma hos mig började hon fixa presenten och jag hade svårt att hitta kläder, kunde inte bestämma mig vad jag skulle ha på mig.. men ja, hade skiiiit tråkigt så jag kasta ut Mattis saker xD haha! Sen låste jag ut henne också! Förfan vad kul, tyckte jag.. sorry Mattis xD!!
Aja, sen börja vi röra på oss mot centrum för att träffa Mohammed, Alex och min bror. Vi åkte en liten bit med dom sen orkade vi inte lyssna på deras äckliga snack så vi sa att vi skulle av i vårberg och träffa Freja, men igentligen gick vi bara till andra vagnen, haha! Aja.. det visade sig att dom också gick av i vårberg och stannade där, haha! Så när vi var hos Ella var dom påväg till Ella, haha! Aja, slapp höra iallafall!
Väl hos Ella, fixade Anneli hennes hår och det var massa folk, dricka och mat! Och självklart musik! Vi dansade och roade oss, drickan tog slut rätt så snabbt så ja.. men hur som helst det blev lite kaos men det var kul som fan! Ja, sen fick jag veta att Portugal van mot Turkiet och det gjorde mig ännu gladare! Sen skulle vi hem och påväg hem i masmo centrum träffade vi Sheriffen från Alby xD, Han var rolig som fan och trevlig... haha.. vi tog gruppbild med honom också. Haha! Aja.. laddar upp bilder på bilddagboken just nu det kommer ta hundra år att ladda upp alla men den smällen får man väl ta xD Aja, haha vet inte vad jag ska göra idag får hitta på något när alla bilder ligger ute på bilddagboken.. vad, får vi se sen! Aja, ha det nice CIAO!

OJUSTE, TACK ELLA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL! :*

mattis och alex är söta!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack själv :D :*

Ja, mattis och alex är söta :)

2008-06-08 @ 16:06:00
URL: http://nalleli100.blogg.se/
Postat av: Anneli

Taaaack själv :*

Ja, Mattis och Alex är jättesöta :)

2008-06-08 @ 16:07:14
URL: http://nalleli100.blogg.se/
Postat av: Anneli

De blev 2, de va lite knas :P

2008-06-08 @ 17:38:46
URL: http://nalleli100.blogg.se/
Postat av: VELASQ.

Haha! Visst är dom?

2008-06-08 @ 20:07:44
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0