en kväll jag aldrig kommer att glömma!

Igår var den bästa kvällen med årskurs nio, någonsin ska jag säga er alla.
Jag började fixa mig och sådär vid tre och mormor kom hit för att ge mig lite smycken. Mamma hade åkt till lokalen för att öppna till Pontus och alla. Så ja, sen kom hon tillbaka. Satte på mig klänningen vid klockan sex och satte på mig mina skor. Sen satt jag på balkongen med mormor, mamma och pappa. Sen såg jag någon i trappen, jag såg sen att det var Alex, alltså fan vad snygg han var! Jag typ grät för sådär kommer JAG nog ALDRIG mer se Alex, i kostym, håret, skorna och allt! Så söööt. Aja, sen så kom Mohammed, han såg också hur snygg som helst ut i sin kostym och allt. Ni vet inte hur glad jag var. Kunde inte sluta le. Ja, sen så tog vi lite kort och dom blev meeega fina! Sen börja vi röra på oss mot bredäng för att hämta Mattis, väl där ser jag först att hon tar kort med sin lillebror, haha.. sen hoppar hon in i bilen.. hon såg så himmla söööt ut, min Mattis <3
Sen åkte vi en bit och så kom vi fram till GS och väl vid lokalen tog vi massa kort utanför.. vi fyra, Alex, Mattis, Mohammed och jag <3 Ja, sen gick vi upp, allt såg så jävla bra ut ska jag säga er som fixade! SKIT FINT!! Ja, sen kom vi in, lite mingel hit och dit, såklart tog vi massa kort tillsammans. Jag älskar tjejerna WTF! Ja, vi satt där en stund och sen skulle vi sätta oss vid bordet och börja äta. Det blev Buffe som vi hade beställt, maten var hur god som helst! Åh, blev lite hungrig nu när jag tänkte på det. Sen gick vi ut lite till Melissa och Betty.. Sen gick vi in igen och väl inne skulle det bli prisutdelning.
Årest Skolkare blev då Valle.. haha, alla var väl berdda på det.
Årets Bitch blev då JAG- hahaha! Det visste väl ändå alla?
Årets Clown blev SJÄLVKLART, Alex! Haha, <3
Årets Smörare blev Karim, haha!
Årets pluggis, gissa vem som blev det? Jo, HAPPY.. Alla skrek det, alla ba HAPPY ÅRETS PLUGGIS! <3
Sen hade vi en speciell grej där bara eleverna fick rösta och det var Årets lärare och Pontus var den värdiga vinnaren säger jag er ALLA, Pontus som hjälper oss med allt, med balen, skolan.. Pontus är utan tvekan Årets lärare!
Aja, sen så fick alla tröjor som alla skulle skriva på, haha.. på min är det bästa det Richard skrev! "VÄRLDENS SNÄLLASTE BÄSTA SMS-BITCH!" Haha, tack Richooo<3<3
Ja, sen satte vi oss för efterrätter, Buffe där med.. massa gott! Jätte bra bakat till alla som bakade! Under efterrätten höll Ingela tal och jag ska vara ärlig, jag grät. Jag grät som FAN, tårarna bara rann för GUD VAD JAG SAKNAR HENNE! Alltså gud, jag bara grät det gick inte och sluta, men Ingela är så söt och håller tal om oss nior som hon hade. SÅ SÖT HON ÄR, VÅR LILLA INGELA. Ja, sen höll Alex tal.. och ja.. det blev bra! =D Sen var det Kvällens Kung och Drottning där Alex och Moni vann, dom började dansa vals så söta! Jag satt i soffan för ja, jag hade skiiit ont i fötterna alltså guuud.. ni anar inte hur ont jag hade. Mattis hade också ont men hon dansade med Alex, så söta dom är! Jaja, sen började lärana komma igång och dansa lite här och där, sen höll Lena tal och hon var verkligen impad att vi kunde göra det här så jävla bra! Haha, ja... jag lovar er alla att lärarna hade inte förväntat sig det här, den lokalen som JAG FIXADE(!) så dom tänkte säkert det är en håla i GS, men nejnej! Det var en FIN lokal med stora fönster, och SKIT MYSIGT! Ja, sen skulle alla lärare på efterfest någonstans vet inte vart, men ja.. så kvar blev eleverna och Pontus, som hjälpte oss att städa och allt tack Pontan!! Ja, vi dansade.. vi som var kvar och det var, Anna, Isabelle, Monica, Richard, Karim, Christian, Mattis, Mohammed, Alex och jag.. och alla som severade alltså Lukas, Emma och Emma K. Haha, det var sjukt kul! Aja, sen så kom mamma och pappa vi städa lite till, la fram alla möbler och sånt och sen så tog vi lite kort innan vi skulle gå alltså Mohammed, Alex, Mattis och jag. Finfina blev dom iallafall, aja.. vi skjutsade hem alla. Och sen så åkte vi hem.

Just nu har jag jätte ont i fötterna och kan inte gå! Är sjuk också. Vi ska typ grilla idag men Family och lite sådär! Massa mat, är så hungrig ni anar inte xD Aja, nu blev det lång inlägg och grattis till er som ORKADE läsa allt det här.
JAG VILL BARA SÄGA TACK ALLA NIOR FÖR EN UNDERBAR KVÄLL, ALDRIG KOMMER JAG GLÖMMA ER <3


Kommentarer
Postat av: Anneli

OMG!! Va Ingela där?? :O Shit, ni verkade ha kul iaf :)

2008-06-06 @ 16:56:41
Postat av: VELASQ.

Yeez, Ingela var där=) Ja, vi hade sjukt kul och det var underbart!

2008-06-06 @ 18:55:13
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0