anneli vill att jag skriver.

HEJ ANNELI!
Haha, eftersom hon sa att jag skulle skriva, tror jag att jag gör det lite.
Det var jobbigt igår, vi missade tåget.. duktiga sthlmare alltså. Så vi satt på centralen i 4timmar och vänta till nästa tåg. Vi fick byta tåg i Sundsvall och sen i Östersund. Väl i Östersund kom Mattis mormor och hämtade oss med bil. Bilfärden tog ca 2timmar och jag sov nästa hela vägen. Med ipodhörlurarna gick allt bra. När vi kom fram var det nog en lättnad. Vi kom fram och tittade på matchen där det slutade med 2-0 till Ryssland, Sverige.. SYND! Haha! Aja, vi gick ner till vattnet ett tag och tog lite kort, sen gick vi in och pratade och åt lite. Det är så fint här, gräset är så grönt, haha! Ja, sen gick Mattis och jag och la oss. Juste innan det lekte vi lite med katterna. Så ja, på morgonen duschade jag.. så skönt! Sen så skulle vi ner och bada. Blev inte så mycket bad för min del men Mattis, Oskar, Rebecca(Mattis kusin)och Anton(Mattis kusin det också) badade. Sen skulle dom paddla haha, jag satt i mitten och var lat. Haha, vattnet var SKITKALLT enligt mig och kunde inte bada. Men ja, när vi skulle av kanoten så blev jag blöt, väldigt kallt. Men hur som helst sen gick vi upp till huset böt om och sen skulle vi iväg och handla lite. Handlade chips och lite annat gott, som nu inte finns kvar för vi är tjockisar och äter väldigt mycket, haha! Ja, sen nu sitter jag här. Vi ska klä middsommarstången snart eller vi ska plocka blommor och sånt, sen imorgon är det middsommar, haha! Ja, min första RIKTIGA middsommar med massa potatisar^^- ja, massa mat blir det. Dom har redan börjat laga mat liksom. Men ja, ska nog sluta skriva. Bara lite kort om vad jag har gjort. Saknar dock min mobil, inga sms =( Haha! Aja ha det bra i stockholm eller vart du nu än är. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0