åker om två dagar

Hej
Jaha, åker om två dagar, mitt i ingenstans med Mattis och hela hennes potatissläkt. Kommer säkert bli hur mysigt som helst och jag kommer bli uppäten av alla mygg. Igår umgicks jag med väldigt många och det var skit kul, verkligen. Senare på kvällen var det skit mysigt haha, vi satt bara och drev med varandra och det kändes som förut, typ HT-07. Kändes som då, +patrik dåra men ja. Det var verkligen kul, tyckte jag iaf. Idag ska jag träffa min biologiska(orkarinteförklara) pappa och min lillebror David.. saknar honom faktist, min lilla sötnos. Han liknar faktist mig lite, med hårfärg och sådär, skit konstigt men ja. Vi ska nog ut och äta lite och ha det trevligt, prata också. Vi kommer nog prata en del om namn, namn till nya bebisen som kommer om tpy 7 månader kanske. Vet inte riktigt när den kommer men det får jag nog reda på nu när vi ses. Hoppas det blir en tjej, då har jag två små bröder och en syster. Två killar, två tjejer. Jag skulle bli hur glad som helst om det blir en tjej, visst om det blir kille men det skulle vara lite roligare med en liten syster. Så ja, ska nog börja packa lite idag... Juste! Vi kommer hem den 29, då det är EM-FINAL. Ska säga er alla att jag är irriterad som min pappa just nu, att vi missar matchen. Så jävla skitigt att det inte går! Pappa som ÄLSKAR fotboll är tvungen att komma att hämta mig från centralen och kanske missar matchen, Gud vad han kommer bli arg om han missar något mål. Fan vad SUGIGT. Som pappa sa- lite dåligt planerat. Det håller jag lite med om, men ja. Sen efter att jag har vart i stan ska jag träffa dom jag var med igår också och vi ska umgås.. sista gången innan resan jag träffar vissa, typ Anneli kommer jag inte se mer.. Suraj, Redda, Patrik och typ Adde, men vi ses när BÄSTA Sara kommer hem igen ju! Haha!
Just nu sitter jag här och chattar med faster som kommer den 20juli... Saknar henne galet mycket och jag ser verkligen fram emot att hon kommer, hon ska stanna i två veckor tror jag, så dom två veckorna ska jag vara mycket med henne och hennes man, Dan. Btw, min faster heter Florentina, kallas Floaro. Haha, rumänska namn alltså. Väntar på att han ska ringa så jag kan träffa honom och David i stan någongång och bara få det gjort. Vill vara ute sen med alla andra. Aja, har skrivit lite nu. Och ja, åker om 2dagar och jag kommer inte ha mobil eller internet där borta så ja. Ha det bra, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0