lite långt

JAGVILLSPELA, JAGVILLSPELA!
Gud, jag har blivit tönt precis som Alex, Patrik, Redda och Suraj. Det var så kul att spela eller nej, det roliga var att DÖDA. Förstog inte vad som var så kul med att spela först, men nu.. nu förstår jag iallafall lite, förstår inte att man kan sitta inne och spela det så länge bara. Men ja.. människor är konstiga. Hur som helst, idag var jag i sätrabadet med familjen och lite folk. Christina, Mohammed och Anneli var med också. Christina och jag badade, med kläderna på. Haha, det var skitvarmt i vattnet men sen blev det skiiitskiiit kallt, för det var kallt i luften. Så ja, sen packade vi ihop och åkte hem till oss där vi satt i mitt rum och tittade på tv.. sen gick Anneli tidigt för hon ska jobba imorgon. Christina och Mohammed var kvar och vi skulle se på film, Svarta Nejlikan. Den är verkligen skit bra, lite halv hemsk att tänka att min familj/släkt har vart med sån skit.. att min morfar, min älskade morfar behandlades sådär som dom.. hur många gånger han var nära döden som människorna i filmen. Filmen är ju inspelad i Chile om kupen, ja.. filmen är värd att se om man förstår vad det handlar om. Men ja. Det var mysigt, Chistina och jag gick vidare till mitt rum sen medans dom andra skulle se en till film, vet inte vilken. Men ja, vi tittade på en film här i mitt rum istället, Lida. Vi båda hade sett den, men ville se den igen och det gjorde vi. Men ja, imorgon ska jag nog till Hallunda.. träffa "Lilla" Christina, som fyller 18 snart också! Förfan vad skönt.. vill också ju! Men ja, får se vilka som kommer med mig, men de blir nog några styckna.
             Just nu, har jag ont i magen.. Jävla skit, jag ska inte ha ont, jag ska inte! Det går vä över snart, hoppas jag. Hatar att jag älskar dig. Ja, chattade med Frejs lite idag också, alltid lika kul.. Saknar henne som bara den!
Ojuste, på Lördag ska Sara till grönan med Mychelle, Christina och min bror.. Sen kanskekanske Patrik kommer också, men man vet aldrig med den där snubben.. En dag kan han bara säga: JA, lätt jag hänger med! Sen den andra: Fan heller, orkar inte. Nejnej, utan den skitungen ska sitta och spela hela dagen (skaintesäganågotförjagförstårvarfördugördetnu)- Men endå, inte dissa alla för att spela (trorjag). Haha! Aja, så ja vi får se om han kommer. Han skulle tydligen gå själv(?)  Men ja, FUCK YOU! (HAHA!)
Ska nog sluta skriva och smsa istället..

SAKNAR MIN MATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0