detta inlägg skrev jag tidigare men det publicerades aldrig.

IDAG KOMMER MATTIS HEEEEEEEEEEM, TRALALALALALA!

Sitter här och tittar på min käre bror när han spelar fifa, typ. Han typ skriker på tven när det inte blir som han vill.. tyvärr Dani, dom kan inte höra dig. Iaf, igår var jag ute lite vid typ tre, fyra kanske. Ska inte säga vad jag gjorde men det var väl trevligt som bara den, även fast det var skitkallt. Jo, juste.. lite folk ramla över staket och shit, haha! Ajaaa, sen sprang jag hem i regnet, fyfan vad jag blev blööt och helt blå för det var så kallt. Men ja, kom hem till sist iallafall. Duschade, så skönt när det var så kallt och allt, bytte om. Fick pengar av pappa för att jag skulle ut och äta (fast jag redan hade fått pengar tidigare av honom, fiskminne xD) Haha, åkte till sätra där jag mötte Mychelle och Therese där vi satt i pizzerian och åt, eller jag åt, typ. Hade inte ätit på hela dagen och jag var inte sådär jätte hungrig blev mätt på halva(!) men jag åt upp allt, för jag visste att Mychelle bara skulle bli arg på mig annars. Sen träffade vi BÖGEN Tobbe, fan vad jag hatar den där snubben, haha. Pallar inte förklara vad som hände och sådär men alla som läser det här vet nu att Tobbe är en bögfitta =) Iaaaf, sen gick Tobbe och Tess medans Mychelle och jag blev kvar i sätra, en stund iaf. Sen åkte vi till Hallunda för Mychelle ville ha Slushililush och typ godis så vi åkte dit, köpte och sen åkte vi vidare till Skärholmen. Vi gick hem till mig där vi sjöng singstar, ja.. vi skratta en del åt Mohammed, med det är väl inget nytt? Det gör man nästan varje dag xD Men ja. Sitter och chattar med min faster, som kommer hit på Söndag med sin man, fyfan vad skönt.. har saknat henne så mycket! Sen på lördag kommer pappa hem han åkte idag till HongKong. Hur som helst, undra vad man ska hitta på idag då.. eller ja, har några planer med dom ska jag inte ta upp här, hihi =) Ska nog sluta skriva, vi hörs nog senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0