trevligt som bara den.

Hejsan alla glada.. eller något.
 Ja, var ute idag. Först gick min bror och jag ner till parkerna och träffade Alex, Mohammed och Adde. Vi satt där en stund, tills vi bestämde oss att åka till Slussen tidigare för att äta hos Redda, eller där han jobbar. Mychelle och Therese hoppade på i Sätra och vi åkte till Slussen. Väl i Slussen så gick vi till Redda, där han stog och tog emot kunder som betställde mat, jag åt också.. det var väl gott =) Iallafall, sen hade vi tråkigt, vi väntade på att Redda skulle sluta så vi skulle åka till Hallunda tillsammans. Mychelle och Therese och jag tog en massa fina kort, haha! Ja, sen kom Rebiik också, har inte träffat henne på ett bra tag så det var kul att se henne igen! Det blev massa bilder och Mychelle friade till Therese mitt på torget i Slussen, haha.. vi skratta som fan. Sen när Redda hade slutat åkte vi till Hallunda. Vi åkte och sen satte vi oss brevid några rumänare. Såg sen att jag hade ett missat samtal från mamma så jag ringde ju självklart upp henne och jag prata rumänska med henne, för ja.. det är en vana och dom där rumänerna ba kollade på mig, dom ba =O! Sen när jag satte mig log tjejen som var i min ålder åt mig, och jag ba garva. Sen sa dom värsta skämtet och jag typ garva åt det också, haha. Knas. Aja, vi åkte till Hallunda.. vi skulle köpa slushililush men det fanns inte(!).. så vi gick till matnära där Mohammed var snäll och bjöd alla på Cola och Godis =). Vi satte oss utanför matnära, prata och hade det trevligt. Hur som helst, sen skulle vi gå.. och vi mötte Angelina och Natalia också. Så vi var rätt så många. Vi gick och gick.. till sist kom vi till en park, där typ Adde hade bott förut. Men ja, där satt vi. Till sist, fick VÄRLDENS BÄSTA SARA, ut Patrik också.. Jävla tönt, som sitter inne och spelar hela tiden.. Han måste ju ut lite, och vara lite social med RIKTIGA människor. Dom som var där: Mohammed, Alex, Bror, Natalia, Redda, Adde, Patrik, Mychelle, Angelina, Rebecca. 11st. Rätt så många. Vi bara satt där och umgicks. Tog lite kort sen, eller inte jag men Alex och Mohammed. Hihi. Sen skulle vi åka hem så vi sa hejdå till Adde och Patrik för dom skulle gå åt andra hållet. Medans vi andra gick alla till tbanan där vi sa hejdå till Redda och gick på tbanan. Sen sa vi hejdå till Angi, sen Rebiik, sen Dani, Alex och mig. Mychelle skulle hem till Sätra, Natalia och Mohammed skulle till Bredäng. Aja, nu blev det ett till inlägg =O. Hoppas er dag har vart lika uuunderbar som min! Puuuuuuuuss


Kommentarer
Postat av: Anneli

Faan va jag längtar hem nu :'( FANNS DE INGEN SLUSHILILUSH?! :O Jag vill också va ute.. Ute i Sthlm, med stockholmare.. Saknar dig <3

2008-07-19 @ 10:12:55
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0