snaaaark.

Usch, vad livet är bra nu.

Jaha, vart ska jag börja? Har vart med vänner de senaste dagarna, igår var jag på sommarkrysset och såg takida, yeeeeei! Så jävla bra! Vi satt där i typ 6timmar, men det var väl värt det. Sen åkte vi lite här och där. Skit nice! Sen åkte vi hem med färjan.. så jävla mysigt att åka på kvällen också. Hur som helst, kom hem pratade lite i telefon och sen somnade jag direkt. Jag är fortfarande trött vafan.. helt sjukt att man blir så trött efter en heldag på grönan. Idag har jag nog inte planer som helst.. skulle egentligen till bromma till Chistinas mammas fik, men jag orkar inte åka... siiter nog hemma idag.. hemma dag. Eller det kanske blir så att jag går ut jag vet inte, vi får se hur det blir. Men ja, imorgon åker Anneli och blir borta i två veckor, snark på norrland alltså. Sen kommer MIN efterlängtade skitunge Mattis hem på tisdag, yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, nu blir det fest! Hur som helst, sen den 16.. alltså på onsdag fyller Gabbe år och på fredag ska vi fira honom och sen den 19, på lördag fyller Anneli år också! Sen sen 20 kommer min faster från Rumänien också, med Tio Dan. Sen någon gång mellan den 20-25 åker Alex till Polen. Juste, min pappa åker till HongKong på tisdag och kommer hem på lördag tror jag. Bra att han kommer hem innan min faster kommer. Men ja, söndag idag.. det betyder slapp dag med mat och mycket sms, kanske får sällskap lite senare men ja, vi får se hur det blir. 
       Hoppas, alla har det bra... för Sara lever livet med nära och kära. Den 18 börjar skolan vet dock inte vilken tid och tiden går fort, får vi hoppas och då jävla åker jag till Chile, yes.. alla slipper mig i ca 6veckor, fifaaaaaaan vad nice det kommer bli lillebror! Ojuuuuuuuuste, såg på rumänska nyhterna idag, förfan vad det är varmt där.. ska säga alla.. tur att inte jag är där nu alltså det är 38grader i SKUGGAN! Alltså, folk dör fan på gatan, helt sjukt!
  Nu ska jag sluta här, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: michelle

allas födelsedag & resor, men inte min födelsedag :-(

2008-07-13 @ 15:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0