shushililush, mitt ord(a)

Berättar KORT om vad jag känner och gör nu.
Saknar min Mattis, som bara den!
Saknar Morfar, men det är inget nytt.
Saknar vissa tjejer som jag inte träffat på hundra år!
Och killar för den delen.
Umgås mycket med dom närmaste som just nu är,
Släkt, Family, Mohammed, Alex, Ella, Mychelle, Anneli, Angelina, Redda, Betty och Rebecca.
Tar mycket kort med min kärlek, min Sony a200 <3
Lyssnar på min EFTERLÄNGTADE ipod, varje dag.
Idag, ska jag på en typ fotbolls grej i hallunda typ,
sen kommer Anneli och sover hos mig, naaaaaajs!
Just nu sitter jag här med min mage som kurrar ska nog fixa något att käka snart.
Väntar även på att min KÄRA kusin, Isabel ska bli klar så jag ska möta henne i Skärholmen,
sen åker vi tillsammans till hallunda.
Ska nog äta lite på donken(a)
Aja, det var bara lite kort. Hoppas alla mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0