saw filmerna är endå okej. typ.

Sitter här med Mattis och tittar på Saw 2. Har redan sett den men ser den igen eftersom Mattis inte har sett den. Filmerna är rätt så långtråkiga men i slutet händer det så mycket att du vill se fortsättningen. Men ja, har 3an och 4an hemma så ska nog se dom också, någon dag. Men ja.
 
 Idag vaknade jag vid 12:00, gick upp och gick till faster direkt. Kändes så skönt att vakna med henne i närheten. Vid 13:00 gick vi ner till Skärholmen och titta runt, hon köpte lite skor och sådär. Imorgon ska vi nog ner dit igen och titta på mer skor och lite kläder. Vi fikade lite, med lite gott att äta och lite gott att dricka. Sen skulle vi köpa kanelbullar till min faster eftersom hon ÄLSKAR dom och dom inte finns i Rumänien, träffade även Alex och Mohammed, så dom har träffat min faster nu, hihi. Sen gick vi hem, var inte hemma speciellt länge utan, jag skulle till stan och träffa Mychelle och Mattis, som fyller(fyllde)år. Träffade dom i stan där Mychelle och Mattis hade shoppat "ihjäl" sig typ. Haha, vi gick köpte biljetterna till bion. Köpte lite gott att äta och sen gick vi in i salongen. Filmen vi såg var Sex and the city, säger bara. JAG KÖPER FILMEN NÄR DEN KOMMER UT PÅ DVD OCH SKULLE GE PENGAR PÅ ATT SE DEN IGEN. Fyfan! Jag blev kär, filmen var så jääävla bra, grät lite då och då också. Så jävla underbar film! Efter filmen åkte vi till mig, där vi självklart sjöng lite singstar och sen åt vi lite vattenmelon också. Sen bestämmde vi oss för att se Saw 1, vi såg på den.. M och M var skiiit rädda haha, Mohammed var här också men han satt med min bror, mamma, pappa, faster och min fasters man. Men hur som helst. Vi såg inte klart på hela filmen, utan Mychelle skulle hem.. vi gick en bit med henne där hennes bror skulle hämta henne med bilen. BTW, gumman jag är verkligen skit glad för dig, att ja.. du inte är. jag älskar dig mychelle! Sen så gick vi tillbaka hem där vi satte oss i köket och åt lite. Sen satte vi oss på balkongen och prata lite här och där, lite jobbigt att översätta allt ibland, men ja.. sånt är livet, typ. Sen så sa vi godnatt och sådär.
 Mattis och jag satt uppe och prata lite i mitt rum, och sen skulle vi se klart på filmen..  Mattis är så söt och rädd för sånna filmer så man vill bara äta upp henne, haha. Nu sitter vi och tittar på 2an eller ja, hon tittar.. har redan sett den men ja, små tittar ibland, den är rätt så bra.. riiiiktigt seg men endå bra, typ.
 Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, eller jo vi ska ha typ lunch här hemma hos mig, med Mattis, Mohammed och sen family. Myyyyys! Aja, ska sluta skriva, långt igen. (måstejobbapådetdärattförkorta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0