sara har inget liiiiiiiiv

Sov hos mormor igår ju, så ja. Satt uppe rätt så länge och prata med henne vid köksbordet. Vi pratade om allt, om att jag ska bli syster igen.. snart, om vad vi ska göra i Chile och sen lite om min faster och andra släktingar i Rumänien. Gick och la mig vid 02:00, låg och smsade en stund med lite folk.. sen bestämmde jag mig för att lägga mig.

 Idag vaknade jag vid 12:00- typ. Blev så jäävla chokad när jag såg att jag hade ett sms från Anneli.. hon kan ju inte smsa för hon är i Norrland.. men ja, svarade på smset och sen visade det sig att det gick att smsa typ, iallfall ett litet tag <3<3 Aja, satte mig vid tven och titta på typ mtv, hihi. Sen börja jag fixa mig lite smått och gick hem. Tog en omväg, gick ute med ipodhörlurarna i öronen och kameran runt halsen, gick runt och fotta lite här och där. Hade inte så mycket annat att göra, så ja.. det blev lite bilder. Kom hem, där allt var nystädat, yeaaaaaah baby. Slapp göra allt. Pappa kom precis in och sa "Gud, vilken lyx du har, kommer hem och allt är städat"- Så saaaaaaant. Men det är inte mitt fel att jag ville träffa min mormor och umgås (ochslippastäda)- jag är smaaaart! Jaja, ska duscha snart, sen börja fixa lite. Sen vid sju åker vi, tror jag. Till arlanda och hämta min faster, Florentina och hennes man Dan. Åh, fyfaaaaaan! Äntligeeeeeen, jag träffade henne förra året, men hon har inte vart här på två år, så hon har inte sett "nya" lägenheten. Så idag ska hon se den =). 

 Jag har hittat en ny drog- Jordin Sparks - Next to me. Bästbästbäst. Just nu iallafall. Har ont i magen, nu igen. Mamma säger för att jag är nervös.. jag brukar bli så när någon kommer hit, som tex min faster. Men ja, jag vet inte. Känns inte bra iallafall. Jag vill göra om mitt rum, IGEN. Är så trött på hur det ser ut här, men eftersom mitt rum är så litet finns det inte så mycket att göra, så det får vara såhär ett tag. Det är endå rätt så nytt, eftersom min mamma gjorde om det när jag var borta i Norrland. Hur som helst, ska sluta skriva och göra något, vad vet jag inte. Sitter nog vid datorn ett bra tag till. Hoppas er dag blir bra. IMORGON FYLLER MYYYYYYYYHCEEELLE ÅR! PUSS!

Kommentarer
Postat av: michelle

pusspuss :-D

2008-07-20 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0