sara är inte på sådär jätte bra humör.

Rebecca har bevis att jag har SAGT det, eller ja skrivit det. Men ja, tänker inte skriva direkt här.. men ja, NO MORE.  Sådär, allt jag behöver skriva. NO MORE. Bajs på allt med det att göra. BLÄBLÄBLÄ, noooooo mooooooore! Rebiik har bevis.
 Aja, var ute idag. Roligast var med Mychelle och Angi och dom dära, självklart. Puss och Kärlek till dom. Och världens snällaste John som bjöd oss på Max, hihi. Thank yoooooou =) Aja, haha. Sen skulle vi åka till Hallunda, Mohammed ville träffa Suraj så jag följde med honom, Patrik var också med. Dom är typ bland dom tråkigaste att bara umgås med, kul om typ Adde eller någon är med. Men annars, bajs. Haha (a)- Aja, bada idag också, med John, Linn och SaraK, haha. Skiiit varmt vatten, hihi. Ja, iaf. Nu har jag ont i huvudet och i magen. Fuck this shit. Gaaah, jag blir så aaaaaaarg.. "Nej, Sara sluta.. du är värd bättre någon som verkligen finns där för dig", jaaaaag veeeeeet deeeet. 
 
   Iallafall, imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska till Slagsta med några styckna eller så kanske jag ska göra något med Faster och hennes man, hihi. Så kul att ha dom här, så otroligt skönt att varje morgon, höra min fasters röst ute i köket, det får mig bara att vilja springa upp ur sängen och krama henne, inte för att jag gör det varje morgon.. ibland kommer hon och sätter sig på min säng och så ligger vi i min säng och tittar på tv och skrattar åt hur folk ser ut och vad dom har på sig, haha. Gud vad jag kommer bli ledsen när hon åker, kommer gråta. Jag vet, löjligt.. men det är sant, jag kommer gråta. Gråta- något jag är bra på. FREJA IS HOME, välkommen hem älskade Frejs <3<3
 Jaja, nu ska Sara iväg och duscha. En sista grej. 
  Rebiik, du har bevis. Aldrig mer, ALDRIG. Tro mig, den här gången menar jag det. Om han/hon vill mig något vet den personen vart jag finns, visst? 
           GAH, JAG ÄR ARG!  
       jag klarar mig, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: HAPPY

hhahaha aa vi måste träffa, har saknat dig oxå... Nu har är jag hemma iaf :D så vi måste måste måste träffa.

2008-07-28 @ 15:17:41
Postat av: HAPPY

JAG ÄLSKARÄLSKAR ÄLSKAR DIG <3

2008-07-28 @ 15:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0