my m, is home. <3 (mattis)

Klockan är mycket, solen skiner och jag är på toppenhumör.

Igår hämtade vi ju Mattis på centralen, jag var så nervös och så jävla glad att hon skulle komma så när vi såg att hennes tåg kom börja alla hoppa upp och skrika och shit, men ja.. sen så kom tåget och vi är så sämt, så klart och är skiiiiit långt bort, så vi ser inte henne när hon går av så vi ba börja leta och sen ser min bror henne och skriker: MAAAAAAAATTIIIIISS!! Alla i hela perongen såg en massa galningar springa och skrika efter henne och hoppa på henne, vi bar krama sönder henne och allt. Fyfan vilken skön känsla, Mattis is home! Yeeeeees, aja.. vi åkte hem. Väl hemma hade mamma lite typ fest, med några styckna och ja, det var väl "nice". Var uppe sent med min bror och vi gjorde ingenting, jo.. jag tittade på Prison Break klockan 02:00, såklart!

 Nu sitter jag här i min obäddade(!) säng och ska snart upp och byta om, städa mitt rum för det är hur stökigt som helst, typ. Sen klockan 15:00 kommer Mattis hit, hon ska få se en greeeeeeeej sen, mwhihi =) Sen kommer Mohammed också. Sen vid klockan 16:00 börjar vi åka mot Sollentuna för att fira min typkusin. Säger "typkusin" för vi är inte kusiner på riktigt utan ja, om jag ska vara Mohammed, "Min mammas barndomsvän från Chile som flyttade med dom till Rumänien, hans son"- Nej, vi säger kusin bara.. lättare och ja, går fortare att skriva. Så ja, vi ska fira Gabbe, idag! Han fyller 14 år, fjooooooortis. Nej, jag skoja.. eller typ. Haha.. han har ju träffat Mohammed HUNDRAMILJONERGÅNGER så han är också bjuden hem till honom, Mattis har han träffat kanske en, två gånger. Men iallafall, vi åker mot Sollentuna senare idag, för att fira sötsöta gabbelliiiitooo =) Ska nog sluta skirva nu, ha det bra. Kraaaaam, kom ihåg! Sara nås alltid på moooooobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0