kort.

Jag orkar inte skriva längre. Om jag skriver långt har ni kanske tur, eller otur vet inte. Iaf, idag har det vart en sjukt bra dag.. den bästa på länge faktist. Först vaknade jag, laddade upp lite bilder på bilddagboken och sen ringde det på dörren och såg att det var Rebiik, blev skit chokad.. Hon kom in, vi umgicks lite här och där. Sen skulle vi åka till Sätra för att äta pizza med Mychelle och sen Olivia som skulle komma. Dom kom, vi åt. Hade det trevligt. Sen ringde vi Ella och bad henne komma, hon kom.. Sen åkte O och R.. Betty kom lite senare, Mohammed, min bror också. Sen kom Anneli också och Freja! Som är hemma i Sthlm i några dagar, sen åker hon tillbaka till landet igen och kommer inte försen sent i juli. Men vi umgicks och hade det trevligt. Sen gick Betty hem och vi andra gick hem till mig för att hämta film och sen gå vidare till Anneli för att titta på film, skit mysigt. Anneli och Freja var skit rädda, alltså vi såg typ en skräck. Ja, sen gick vi från Anneli för hon skulle upp tidigt imorgon(idag) och jobba. Så vi gick. Vi gick till Vårbergs tippen och titta utsikten, det var så jävla fint! Jag typ dog, så jävla fint.. ska ladda upp bilder så fort jag kan på bilddagboken, så ni kan se. Har saknat Freja, jätte mycket så det kändes skönt att prata med henne igen, få ur sig allt.. för hon förstår verkligen. Pratar med henne just nu också. <3

Aja, hoppas alla har det skönt! Jag har det skit skönt, HEMMA... HEMMA I STHLM, efterlängtade stockholm! Föööörfan, vad jag ska njuta av lovet nu.. sen den 20 kommer min faster hit med sin man.. så då kommer jag inte kunna vara så mycket med folk.. men ska försöka, speciellt när Freja kommer hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0