jag är våg.

Gud vad mitt stjärntecken alltid är likt Vattumannen, min mamma är Vattuman och min kusin Isabel. Haha.
det här är det jag läser, typ varje dag. och nu ska vi åka. ciao älsklingar.
Väduren 21/3-20/4

Månen ger dig en sensuell torsdag som gjord för kärlek, ömhet och närhet. Lite lyx känns också bra.

Oxen 21/4-21/5

Du är ganska eftertänksam nu men du hinner med en hel del nöjen ändå. Mycket fin kväll för dans.

Tvillingarna 22/5-21/6

Torsdagen blir romantisk och mysig. Det är också en bra dag för affärer och för inköp av stora prylar.

Kräftan 22/6-22/7

Både bra och dåliga saker händer. Du lutar åt att bry dig mer om de dåliga vilket kan sabotera torsdagen.

Lejonet 23/7-23/8

Mest av allt en dag för kärlek och kanske löften. Du ger också dina andliga sidor rejält med utrymme nu.

Jungfrun 24/8-23/9

Torsdagen blir underhållande. Du får ut extra mycket av sport, oavsett om du är publik eller själv deltar.

Vågen 24/9-23/10

Det handlar mest om kärlek och du kan känna att du inte har tillräcklig kontroll över dina egna känslor.

Skorpionen 24/10-22/11

En trevlig torsdag som passar extra fint för friskvård. Skäm bort kroppen lite, det lönar sig omedelbart.

Skytten 23/11-21/12

Torsdagen blir avkopplande. Du trivs i små sällskap. Det kan till exempel vara en bra dag för ett grillparty.

Stenbocken 22/12-20/1

Försök inte ordna och organisera för många saker samtidigt, det blir bara stressigt och oöverskådligt.

Vattumannen 21/1-18/2

Bra dag för en liten fest, gärna med levande musik. Annars handlar det mest om kärlek och romantik nu.

Fiskarna 19/2-20/3

Nöjen lockar och du njuter dessutom extra mycket av lyx nu. Unna dig att sätta guldkant på tillvaron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0