jag är här igen

Igår, åkte jag aldrig till hallunda för att träffa "lilla" Christina, utan jag åkte med familjen till Sollentuna istället där vi träffade los Fuentes, det var ett bra tag sen så vi pratade rätt så mycket och bara hade det trevligt. Jag blir självklart uttråkad lätt och lägger mig på filten och lyssnar på musik och drömmer mig bort. Sen hade jag vääärldens lust att bada och det skulle jag, när jag nästan har doppat mig säger Tio Romi (som vi säger) Sara! Du får inte bada, vattnet är förgiftat ellet något sånt, så jag gick upp igen.. satt och prata med lite folk och sådär, åt lite. Sen betsämde Maco att vi skulle fira Gabriel på Fredag- då det är biopremiär på en film.. men det skiter jag i, Gabriel är viktigare! Hihi. Så på Fredag kan jag inte göra något. Men huuuur som helst, sen efter det kom jag hem.. börja ladda upp bilder såklart. Senare på natten pratade jag i telefon, naaaaaaaaaajs som bara den. Men ja, sen vid 04:00 somnade jag typ.. tror jag. Minns inte riktigt. Vaknade vid klockan 13:00 och såg att jag hade 10sms! Man ba =O- Alla var typ från Anneli, haha! Hon hade nog tråkigt xD Men ja, idag ska jag till hallunda, med Mohammed, Anneli och några till.. vi ska träffa Adde, the king of Comedy- HAHA! Aja, vi ska träffa honom, längtar ju efter honom!! Men ja, Anneli och jag ska köpa Slushilililush där borta, om det finns så klart. Hoppas att det finns! Sen kommer vi nog träffa gggrrriiisen och sen äta på donken, som vaaaaanligt... snaaark. Aja.. som ni kanske märker är jag glad. Det är bland anant för att det verkligen händer saker, vi åker till Chile... Det är liksom min dröm, högsta önskan och snart om 5månader slår den in! Aja, ska inte skriva mer skit.. hoppas vi träffar Adde idag iallafall! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahaha vi träffade aldrig Adde eftersom vi gick vilse i slagsta xD

2008-07-12 @ 12:41:52
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0