inte typ, årsta är bäst!

Igår, igår var dagen BÄST. Vi åkte tidigt hemifrån och börja köra mot Årsta. Vi hade morbrors bil så ja, pappa körde, mamma satt framme, sen satt min bror, min mormor och tio Dan i mitten och längst bak satt min faster och jag. Vi kom fram och det var jätte varmt, skit skönt väder. Vi visade faster och Dan runt i det lilla huset, det är inte stort, inte alls utan gården är stor och skit mysig och det är där vi brukar sitta. Vi åt lite frukost och sen låg jag i solen en stund, usch så underbart! Men hur som helst. Sen skulle vi gå till havet, till stranden. Vi gick, det tog typ 5min. Kanske inte ens det, men ja. Vi gick. Vi satte oss vid Kristian och co. Så ja, vi var rätt så många. Jag bada i havet och det var varmare vatten där än i Sätra så jag bada rätt så mycket. Gick upp låg och steka lite.. sen mådde jag inte sådär jätte bra eftersom ja, jag är ju förskyld. Så jag fick skit ont i halsen och gick hem med min mormor. Påvägen hem bjöd mormor på glass, hihi.. så gott så! Sen när vi skulle hem mötte vi pappa, tio Romi och Roxana. Så nu var vi ännu fler. Men hur som helst, vi kom hem jag satte mig vid solen lite och sen börja folk komma hem. Vi umgicks, åt, prata och skratta. Det är så jävla mysigt där så att det inte är sant. Gillar verkligen att vara där, ingen som känner mig.. lugn och ro.
 Sen skulle vi åka hem, eller ja, vi skulle se solnedgången i Nynäshamn, så vi åkte dit och titta. Fyfaaan vad nice det var.. så jävla fint. Tog lite kort också. Men ja, sen så skulle vi hem och jag somnade i bilen.. vaknade när vi var i Hallunda och såg jättejätte fina moln, men orkade inte ta upp kameran och ta kort. Hade så ont i halsen då att jag inte kunde prata.

 Ja, kom hem.. tog lite mediciner och sådär. Sen la jag mig, typ. Messade och prata lite i telefon men ja. Bara lite. 
Idag då? Jo, vi ska tillbaka till huset och vara där hela dagen idag också. Jag tror vi ska ner till havet också så folk kan bada lite.. jag däremot ska sitta i solen och bli neger, om det ens går. Jag fick färg igår, =) hihi. Jaja, sitter här nu och har ont i halsen tog precis medicinerna och när mamma och pappa kommer hem ska jag få färskpressad apelsinjucie. Mm, gott! Pappa är så söt, han ba mår du dåligt? Jag nicka eftersom jag inte orka prata och då kom han och satte sig i sängen och viska vill du ha färskpressad apelsinj? jag ba, :D ja! han ba, okej.. schhh, annars kommer ALLA vilja ha, jag går och köper apelsiner nu *puss* och sen gick han. BÄSTBÄSTBÄST! hihi <3
 Aja, ska inte plåga er mer min text nå mer. Njut så mycket av vädret ni kan nu gott folk, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0