inga ord.

Varje gång jag kommer hem, blir jag så tyst och tänker bara på dåliga saker. Ute känner jag mig så fri och tänker inte så mycket på mina problem, hemma kan jag sitta för mig själv och tänka, på allt. Idag var jag nära på att gråta två gånger. En gång när Mychelle sa en sak, eller hon berätta och det gjorde mig verkligen skit ledsen.. älskling jag lider med dig! Sen när alla börja prata om min FB som har dött, fan alltså. Fan att när jag kommer hem är jag så trött och börjar tänka på en massa skit. På en massa gamla saker. Jag orkar inte heller blogga, orkar inte. Har ingen lust alls, orkar inte skriva om vad jag gör om dagarna det är just det, jag kommer hem.. tänker på något annat.  Orkar inte som sagt!

du var min styrka, du var den som gjorde mig lycklig, med andra ord, du var min luft. mitt allt.


Kommentarer
Postat av: michelle

Jag älskar dig så jävla mycket! <3

2008-07-05 @ 01:48:34
Postat av: Anneli

Jag har samma problem.. Finns alltid här för dig! Älskar dig Si <3<3

2008-07-05 @ 10:21:59
URL: http://nalleli100.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska inte tro att du är ensam Sara, jag finns här för dig och alltid. Kanske är jag gjord för er, men jag älskar dig <3

2008-07-06 @ 16:18:05
Postat av: Anonym

du ska inte tro att du är ensam Sara, jag finns här för dig och alltid. Kanske är jag gjord för er, men jag älskar dig <3

2008-07-06 @ 16:18:21
URL: http://absoluthappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0