halv sover, typ.

Jaha, igår firade vi Gabbe som blev fjooooortis. Mattis och Mohammed var med, jag tror Mattis gillade alla där, alla är ju helt sjuka och bara driver runt med alla så ja. Mattis blev "en i gänget"- haha! Vladdi var ju bäst, när han kom in han typ sprang in i rummet och ba: HEEJ ALLA KUSINER! Sen ser han Mattis och ba: ÅH, en NY kusin! Alla ba dör av garv, haha.. jag tror Mattis skämdes lite men aja. Vi gick ut en stund i "stora parken" fyfan, tänk dig en massa ungdomar springa runt i en park där det finns MASSA små barn som leker lungt och allt. Sen kommer VI stora som fan och springer runt som galningar, skriker, hoppar som om vi vore 5år. Iaf, vi tröttnade på parken efter en stund och sen skulle vi till typ någon park som tydligen kallades för "tutten"- ehm, ja.. Vi gick och gick men tydligen finns inte den parken kvar så vi gick tillbaka hem där det blev tååårta. Mums! Sen satte vi oss bara i soffan och drev runt med alla, iaf Tio Romi och jag. Haha, vi är bäst fan. Sen skulle vi åka hem, vid tjugo i tio och vi kom hem kvart över elva, så det tog en tid att ta sig hem. Väl hemma sjöng vi singstar, för vi hade köpt nya skivor tidigare. Mattis skulle sova över och sådär. Daniel och Mattis bestämmde sig för att sova i allrummet medans jag sa att jag ville sova i mitt rum, i min säng. Låg i sängen och smsade lite, sen blev jag pigg helt plötsligt, vid typ 03:00. Gick tyst till allrummet och titta på Mattis sov, och det gjorde hon och min käre bror. Väckte Mattis, på ett JÄTTEJÄTTE konstigt sätt, men hur som heeeeeelst. Väckte henne sen fick hon "flytta" in i mitt rum där vi låg och prata i telefon till typ 05:40 på morgonen(!) Sen när vi la på, gick det inte att somna så vi fortsatte att flumma runt, Mattis är så jävla, gah.. hon ba: Nu ska vi sova, om du pratar går jag! Jag var heeeeelt tyst, sen börja muttan själv prata, man ba: TYYYYYYYST! Till sist somnade vi iallafall.

 Vaknade vid ett kanske vi tittade på tv och senare kom Mohammed och vi tittade på film och åt Pizza, prata lite mer i telefon men ja, titta på film. Sen satt vi bara och prata, min käre bror också så klart. Nu sitter jag här, har ont i magen och tänker.. för mycket. Inte bra. Mår som jag gjorde typ på Söndag kväll, uschbläblääää. Ska sluta skriva, blev långt igen, förlåt.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Dina inlägg kan aldrig bli för långa <3<3

2008-07-18 @ 13:44:17
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0