haha, skitunge<3

Det här är Mohammed, min så kallade Adoptiv bror, jo.. min familj har adopterat honom, typ. Haha, han är ett år yngre än mig och ett år äldre än min bror. Mellanbarn, alltså. Han ville också synas på min blogg nu kan alla se honom. Skiiiitunge, aja =) Här ser ni honom, Mohammed H.M. I min släkt har han 945845 miljoner namn, men vi håller nog oss till Mohammed, här. I min släkt är det mer mobbing, typ som Mohamlett eller något typ. Vet inte, aja. Hoppas du blir glad nu motherfucker!

Kommentarer
Postat av: MH-M

Yea thats me! Mother fucker asso

2008-07-23 @ 00:56:27
Postat av: Anneli

Haha typiskt mohammed alltså xD

2008-07-23 @ 11:07:56
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0