grattis älskade vän

GRATTIS ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKLING!
nu är det din dag, vi ska sola och gå på bio. vår tradition och sola på din dag, hoppas på bra väder nu då!
älskar dig mychelle, min mychelle.


Ska inte skriva mycket, utan bara säga lite snabbt att min faster är här.. med sin man tio dan, så mycket av min tid dessa två veckor kommer vara att umgås med just dom. självklart med vänner också, men nummer ett för mig just nu är dom, så hoppas ingen blir sur om jag inte kan göra så jätte mycket dom här två veckorna, mattis är en i familjen så hon kommer nog följa med lite här och där ibland och mohammed också, haha. På onsdag får vi min morbrors bil, så då får det plats många styckna i bilen. Aja, hoppar ni mår bra. Skriver när jag sätter mig vid datorn igen.. det blir nog typ imorgon. Ha det bra, PUSS!  grattis igen, älskling.. mychelle.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ställ gärna en fråga i min frågestund som hålls imorgon! :) Kram

2008-07-21 @ 02:25:46
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: michelle

Tack hjärtat, älskar dig!

2008-07-21 @ 09:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0