ge mig, ge mig!

Här ligger jag och väntar på mejl från min morbror i Chile. Gud, det känns så skönt att få skriva av sig lite, även om jag gör det här kan jag inte berätta på samma sätt som jag gör för min morbror. Han är så bäst och jag saknar honom så mycket så! Jag svarar väldigt snabbt på hans mejl för det är viktigt för mig att höra av sig. Vi pratar om lite allt möjligt. Vår Chile resa, framtiden, drömmar och en massa annat. Ni anar inte, vår släkt är så stoooooor och jag kommer träffa så mycket nytt folk att det inte är sant! Jo, men det kommer att gå bra. Pratade med min kusin idag, Rolo (Rolando)- han har semester nu och han säger att han planerar vad vi ska hitta på när vi är där borta. Känns som vi ska till en annan värld. Men det kanske inte är så konstigt? Har aldrig vart där, kommer inte att känna igen mig och ja, allt kommer att vara nytt. Men ja, det känns skönt att prata med min morbror!
GE MIG 7 DECEMBER- så jag slipper vara här och tänka så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0