fina tjejer, fina bilder <3

Ella kommer hem den 10 augusti, kom hem nu älskling.
älskar den här bilden.


Freja kommer hem den 27 juli, äntligen.. saknar dig som bara den!

hihi, gillar den här bilden också.



Just nu sitter jag och lyssnar på Chris Brown- Forever.. på mtv. Ska snart gå ut, har städat mitt rum, nu är det så fint! Eller nästan iallfall. Imorgon kommer min käre far hem från Kina, tror jag att han var. Sen kommer min faster på Söndag eller Måndag, vi vet inte riktigt det beror på när dom får plats på planet. Ska som sagt ut snart och umgås med lite trevligt folk, jag blir galen när jag sitter inne för länge, satt inne hela dagen igår, så idag måste jag fan gå ut.. annars blir jag galen. Hur som helst, ska snart ut.. Vi får inte glömma att vår egna Mychelle fyller 16år på Mååååndag! Grattis i förskott darling! Hihi, Jaja, nu blev det en liten text här också. Blabla, hur orkar folk läsa det jag skriver, haha. Ska inte klaga, läs på. Juste!! Om en månad börjar VELASQUEZ, skoooooolan. Åker med Freja på morgonen och sen åker vi nog hem tillsammans också, nicenice! Det känns lite konstigt att vi börjar om en månad bara, sommarlovet har gått så jäävla fort alltså! Juuuuuuuuuuuuuuste, oooomg! Höll på att glömma(förlåt) ANNELI FYLLER ÅR IMOOOOOOORGON! Yeeei, hoppas du får en underbar födelsedag där uppe i Norrland och sådär. Tyvärr kan du inte läsa sms där uppe, men ja.. du får läsa det här istället! Hihi, faaaaan vad jag glömmer saker! Idag fyller min käre morbror år också.. i Chile. Grattis älskade morbror(ävenomduinteläserdethär)- Haha. Jaja, sluuuuuuuuta skriva nu Sarish. Byebye.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack tack :) SAKNAR DIG SOM FAAN SKA DU VETA!! <3<3

2008-07-18 @ 21:30:09
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0