film time =)

Som jag har sagt tidigare, fick jag en massa filmer av min käre far.. så nu ser vi på Saw 3 och den är rätt så okej. Eller ja, den är inte läskig den är bara äcklig, skaaaaaaarrig, haha. Speciellt när dom drar ut kroppen så man ser tarmarna på stackars tjejen.. ska inte berätta så mycket om man inte har sett filmen. Ta och se dom, dom är okej. Äckliga men bra. Det är kul och se med någon som är jätte rädd, som tex Mattis, haha. Sitter just nu med min bror och min andra "bror" Mohammed. Snart ska vi äta middag eller något.. Det blir lax med potatis, mums. Eftersom min faster är här ska vi äta massa gott, det gör vi endå men iaf. Aa, är lite trög på att skriva eftersom jag tittar på filmen också. Jaja, på torsdag är jag nu upptagen på kvällen så tyvärr alla, ska bli så jävla nice då minsann.=) <3<3 På dagen är jag dock ledig, tror jag. Hur helst, ska typ sluta skriva nu. Juste, imorgon ska vi grilla, så den som vill komma få jätte gärna komma, men ja.. min familj ska vara där också men endå.. Blaaaaabla hela tiden, ska sluta nu. Hoppas er dag blir bra, precis som min har vart hittills och kommer fortsätta att vara. Nås via mobilen.
Saknar min freja och min ella.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja dom är jätteäckliga, men inte så läskiga. Japp på torsdag kväll är du upptagen :D :D :D

2008-07-22 @ 18:22:17
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0