dagen har endå vart bra.

Ska skriva lite nu.  Yes, vaknade idag av att bror väckte mig och sa att jag måste upp om vi ska hinna till grönan. Gick upp med tunga steg och sa hej till alla. Sen la sig tjockisen tillbaka i sängen och tittade på tv. Faster kom in till mig och la sig brevid, min säng är inte direkt så stor men vi fick plats eftersom vi båda inte är så direkt feta, typ. Men hur som helst, efter lite bråk med M&P så börja jag fixa mig och sen var det bara att börja åka. Faster och bror hade åkt tidigare, så jag skulle möta Mattis och det gjorde jag.
 Sen var vi i slussen och där gick vi och hälsade på Redda som jobbar, hihi. Han är så jävla snäll! Vi stog hos honom ett litet tag, skratta och prata lite. Sen bjöd han oss på läsk också, taaaack <3  Sen åkte vi färjan till grönan och väl där börja vi redan åka en massa. Faster var modig och åkte ALLT, frittfall också. Herregud, att hon våga säger jag bara. Men ja, nu har hon INGEN röst och säger att hon vill åka frittfall igen, helt jävla galen. Vi åt och drack massa också. Mitt sista åk var popexpressen med Mattis, där vi träffade på Victor.. ehm ja, en snubbe som Mychelle känner typ. Men ja.. han stog och drev med några som stog bakom oss. Till sist börja vi alla prata och så åkte vi popexpressen tillsammans. Victor var inte sådär jätte nykter, men det gick bra iallafall. Ett bra sista åk, iallafall. Drack MASSA slushililush, hihi.. så gott så! Sen var det bara att åka hem. 
 När vi kom hem så hade Tio Dan köpt spelet buzz, haha.. vi börja spela direkt iallafall min bror och jag. Det var skit kul, haha.. tönt. Sen kom min pappa och spela med mig för ingen annan ville spela. Så vi spelade, vem vann om inte Sara själv? Haha, pappa är en jätte dålig förlorare så ja, han blev typ sur.. HAHA! Papi <3 
   Imorgon ska vi till huset igen och bada i havet. MYSIGT som bara den! Ska nog ligga i solen lite till imorgon, skööönt.

    Jaja, ska inte skriva så mycket mer. Idag har dagen vart bra, skönt att ha tankarna någonannanstans. 
              vrei ceva?- da. ce?- pa tine. te iubesc.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Finns här för dig, de vet du <3<3

2008-07-30 @ 02:12:06
URL: http://nalleli100.blogg.se/
Postat av: michelle

vilken viktor :-O

2008-07-30 @ 10:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0