chile baby

Yes, bokade biljetterna idag.. till Chile. Även om det är lång tid kvar, så är jag mega glad för ÄNTLIGEN åker vi!

7dec-16jan. firar jul&nyår där borta. fifan, vad skönt det ska bli! Bad och sol under julen, det kan inte bli bättre! Sen får man träffa massa släkt, som man aldrig har träffat. Jag tror jag kommer bli kär i Chile, i själva landet. Nu gäller det bara att ha koll på skolan och få bra betyg så päronen blir glada och inte besvikna. Missar även lite av första terminen i skolan, men jag skiiiiiter i det! Jag åker och dom som tycker att det är dåligt att jag missar skolan, kan ta sig.. medans dom sitter och ruttnar i skolan sitter jag i solen och solar och badar och träffar massa nya människor. NAAAAAAAAJS! Sommarlov, ta slut... och låt mig börja skolan och sen Söndagen den 7december drar jag och min bror själva till Chile! Kommer sakna mami och papi, det var jag. Men aaaaaaaja! Jag är sååå glad nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0