årstahavsbad, kärlek.

Såhär ser det typ ut i Årstahavsbadet. Bryggan forsätter med hopptorn och så är det salt vatten.

 Hit ska vi imorgon, min älskade söta vän matilda ska med också. Massa bad och massa sol, usch vad jag älskar vädret som det är just nu i Sverige. Tror inte det har vart såhär bra väder på flera år! Tralala, jag älskar mina nya tröjor jag köpt idag också, hihi! Så fiiina såå! Ja, som sagt imorgon ska vi hit, till årsta igen. Den bästa stranden jag har vart på i Sverige. Litet, inte så mycket folk och mysigt. Speciellt att sitta på bryggan och titta på solnedgången, USCH så mysigt!
Juste, för alla er som har mig på bilddagboken, jag vet att jag ligger efter med bilderna och jag tänker börja ladda upp någon dag när det är SKIT väder och man bara kan sitta inne och göra det hela dagen. Jag LOVAR att dom kommer upp, när vet jag dock inte. Men dom kommer, det lovar jag er. Aja, ha de nice.. kanske skriver lite fort imorgon på morgonen igen. Ojuste, jag tror lilla jag gör alla mina närmaste vänner väldigt stolta just nu. Iaf, Angelina, Rebecca, Matilda, Freja och Mychelle.. eftersom ja, jag inte hör av mig till en viss person längre, inte alls. Hihi, är lite sådär stolt över mig själv också, haha! Fyfan vad töntig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0