årsta är bäst, typ.

Jag vaknade vid nio, inte sju. Började direkt fixa saker här runt omkring hade skit ont i halsen och kunde inte prata, typ. Tog lite mediciner och sådär och nu är det typ lite bättre.  Men ja, igår.
 Igår vad vi hos några familjevänner, dom som känner mig vet vilka. Dani och co. Men ja, dom vuxna satt på balkongen medans jag gick runt och satte mig med dom vuxna sen gick jag till varadagsrummet och satte mig där ett tag. Sen satt Dani och titta på film (inteminrbrorutanminTYPbror, haha!) Jaja, han tittade typ på film eller något och jag som är jobbig gick och störde honom, haha.. kändes fan som när vi var små och sådär. Men ja, jag störde han och han blev fett irriterad, efter filmen kom Mohammed och min bror Dani. Sen så började jag och Dani slåss, inte min bror utan min typ bror, haha.. det här blev knas att berätta. Iaf, vi börja slåss och sådär. HAN BET MIG! Så nu vet jag vart jag har lärt mig att bitas, haha! Fyfaaan, han bet typ av mitt ben. Medans jag nöp och sparka honom forsatte han att bita mig, på mitt ben, min fot och typ mitt lår. Jävla sjuka människa! Iaf! Efter det skulle vi åka hem i morbrors bil eftersom vi har fått den nu när min faster är här så vi alla har plats i bilen. Och när vi skulle gå så slog jag Dani lite till (a) och han mig. Haha, har fan saknat honom <3 
 Kom hem, satte mig lite vid datorn men orkade fan inte vara upp så jag skulle försöka somna. Det gjorde jag inte, låg bara i sängen och hostade, hosta som en jävla idiot. Sen ringde telefonen och jag tänkte, jag kan väl svara om jag endå inte kan sova. Svarade och blev chokad när jag såg vem det blev, men jag svarade. Vi prata en del och personen, lugnade ner mig lite tror jag, hoppas jag. Personen ville att jag skulle veta att det inte var så som jag trodde, och det kändes väl skönt att få HÖRA det, inte på sms liksom, höööra (a). Iaf, nu ska vi åka till Årsta.. och Sara är så glad, för igår, igår var det en sån jävla bra dag alltså. Hoppas min dag blir underbar i Årsta, åh. Älska Årsta! Så fint där. Men hur som helst, tack vare samtalet och Dani mår jag nog bra idag. Iallafall mycket bättre. <3
 Hoppas er dag blir underbar!
                                    Idag kommer Anneli heeeem! När du läser det här är du nog hemma igen, välkommen hem till

STOCKHOLM, BABY! <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack, nu är jag i STOCKHOLM!! :D

2008-07-24 @ 20:07:34
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0