anneli goes 15 <3

Först vill jag bara gratta denna brud som blir femton år idag. Tyvärr är hon inte hemma i Stockholm, men vi får hitta på något åt dig, en liten fest eller något. Kanske se på bio eller något? Hur som helst, grattiiiiiiiiiiis! <3<3



Gick och la mig vid hm, typ 06:00 på morgonen.. kändes lite onödigt men jag mådde verkligen inte bra.. kunde inte andas och kändes som jag skulle spy flera gånger så jag la mig i sängen och somnade. Klockan 07:00 kommer mamma in och väcker mig och säger att jag måste upp om jag skulle hinna. Jag kom upp ur sängen vid klockan 08:00- fixade mig fort som fan och med tunga steg gick jag med min bror ner till centrum för att ta tbanan till centralen, därifrån skulle vi ta pendeln till märsta och sen ta bussen till arlanda, terminal 5. Det tog sin lilla tid, men det var endå skönt att komma bort på hemma trakterna en stund. Så min bror och jag var där en timme innan pappa skulle landa, vi åt lite frukost på arlanda, det är aaaldrig fel, så gott att äta där. Men ja, vi gick runt på arlanda, vi satte oss till sist och titta på flygplanen, kändes så skönt. Min bror var så trött så han var TYST, så vi satt där och tittade ut på planen, som var så fina och som till sist flög upp. Ja, sen vid klockan 11:00 gick vi ner och satte oss där och vänta, där nere var det FULLT med människor som väntade på människor. Min bror och jag tänkte att pappa inte skulle se oss, så vi satte oss och vänta istället för att sitta där och trängas, sen när vi såg att pappa kom, gick han ju direkt till bilen.. han visste ju inte att någon skulle komma.. vi smög bakom honom och med värsta rösten säger vi, vi väntar på en Constantin, pappa blir så glad att han nästan skriker och pussar oss och blir jätte glad. Vi åker bil hem och väl hemma, jo vad får vi? Självklart  får vi presenter, fick två par converse, yeeei! Och sen fick jag 16st skräckfilmer. Så jag har mycket film att se nu! Taaaaaack Paaaaaaapi <3<3<3 Ja, ska snart till min käre mormor och sova där så jag slipper städa imorgon (a)- smart va? =) Min mormor blir ju jätte glad när vi kommer så visst, jag går dit idag och sover över. Kommer nog somna rätt så tidigt eftersom jag är så jävla trött. Imorgon!!!! Jo, då jäävlar kommer min faaaaster, min älskade faster kommer! Fyfan vad jag jag har saknat henne, hon och hennes man, Tio Dan kommer.. från Rumänien och stannar i två veckor, tror jag. Sen på måndag fyller Mychelle ååååår! Hur som helst, ska sluta skriva.. blev jävligt långt igen.. måste fan sluta skriva så mycket. Ha det bra, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Taaaack <3<3

2008-07-20 @ 12:57:48
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0