ändrade planer.

Mamma väckte mig tidigt idag, eftersom jag la mig sent igår orkade jag verkligen inte gå upp.  Inatt chattade jag med Mattis, som är bäääääääst och roligast när hon är sådär trött! <3<3
 Vi skulle till Årsta egentligen men jag orkade ju inte gå upp så jag stannade hemma, eller typ. Låg i sängen och sov till typ ett, så jääävla skönt.. ensam hemma och helt tyst. Sen messade jag lite med Angelina och bestämmde mig för att åka med henne och Rebiik till flotsbro. Rebiik var redan där med Sofia hetgrek och sådär. Angelina och jag GICK till flotsbro från Masmo, det tog sin lilla tid men det var endå rätt så kul. Haha, säger bara: Gå aldrig i en skog med Angelina, ENSAM. Haha, hon kommer mörda dig på "thering" vägen och dumpa dig där, jag lovar dig, hon gör det. Vi kom fram, jag kom fram HEL och varm efter den långa vägen. Vi hoppa i vattnet nästan direkt och simmade lite. Vi åt, och sen kom pappa och hämta mig. Har kommit ut ur duschen och nu ska vi ner till Skärholmen och handla lite, hihi MYYYYYYYS! Ska nog köpa mig en väska! Jaja, ska gå nu. Pappa typ dampar att jag skriver så fort och att jag är så seg, haha! Hoppas eran dag är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0