alltid vi, älskling.

Ingen förstår min kärlek till dig. Det har vart vi sen barnsben, fyfan. Visst saker är inte desamma som när vi var små, men vi vet vart vi har varandra och vi vet att om det är något ställer vi upp för varandra. Du och jag. Så har det vart sen vi var små, vi två. Visst, vi kanske inte ses lika mycket och sådär. Men glöm inte jag var den som alltid bråkade med dig om vem som skulle ta den sista ostbågen eller vem som skulle sitta vid datorn. Vi umgås inte så mycket, men när vi träffas tar vi igen tiden, berättar snabbt ALLT för varandra. Om det är någon som känner mig, är det du. Jag tror jag känner dig rätt så bra, jag med. Tvivla aldrig på mig, okej? Som vi sa när vi var små, vi föralltid. Jag lovar dig att jag håller det, föralltid. Kusin, vän, syster <3 Jag älskar dig Natalia.
ha så kul i rumänien din jävla bonde <3

Kommentarer
Postat av: Natalia

va gullig text hihi.:$

jag älskar dig sara!<3

2008-07-24 @ 00:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0