10min!

Vi åker om 10min, så det blir bara lite kort.. gick och la mig väldigt sent inatt prata lite i telefon med Jonathan. Haha, han är så söt!  Han är bästbästbäst, eller nej jag är bästbästbäst, sötnos! Aja, vi åker snart vi ska först hämta Mattis sen åker vi vidare till Årstaaa baby. Jag älskar verkligen stranden där, så jävla mysig. Senarre under dagen vet jag inte vad vi ska göra, det får vi väl se. Jag tror vi kommer hem vid fyra igen, för att äta lite och sen på kvällen kanske vi drar in till stan och fikar eller något sånt där. På söndag åker min älskade faster, gud vad tiden går fort. Nej, nu ska jag sluta skriva och gå ut ur mitt rum och vara lite, lite social med resten av människorna, typ. Jag vill bara ligga på stranden och lyssna på musik och drömma mig bort- det jag är bäst på. Men som min morbror sa, vi drömmer mycket och ibland glönmer vi hur bra det är nu, idag. Ta inte allt för givet. Aja ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0